30 Ocak 2016 Cumartesi

Prenses Kate Middelton

Hepinizin çok sevdiği Prenses Kate , bende sevimli buluyorum kendisini ama Prenses Mary kadar da hayran değilim . Eminim cadaloz Kraliçe Elizabeth buna baya çektirmiştir. Kadın hala tahtan inmedi oğlu Charles Kral tacını vermedi . Nasıl bir egodur bilemiyorum ... 


Kate tek sevmediğim şey hep saçını açık bırakması , çoğu gittiği davette hep açık saç ile görüyorum ,neden farklı modeller yaptırmıyor bilmiyorum ..


Nadir saçının toplu olduğu bir fotoğraf 




Prens William çok seviyorum , annesini genç yaşta kaybetti ve herkes bunu Prens Charls yaptırdığını düşünüyor ,  Babası annesini aldattığı kadın ile evli .Bu olan olaylar prensin kafasının bir yerinde hep  kurcalıyordur diye düşünüyorum .



ve tatlı mı tatlı çocukları , Prens George ve Prenses Charlotte 



Prenses Kate giyim tarzı şık ve çok sade ... Çok hoşuma gidiyor .


Saç aksesuarlarına ayrı bir hayranım


Prenses Charlotte 'nin vatfiz töreninde 



İlk resmi pozları , babasının annesine yapmış olduğu evlilik teklifindeki yüzüğü ile evlilik teklifi etti . Çok duygusal olduğunu düşünüyorum ne de kadar da güzel. Bazı yerlerde okudum çok itici bir hareket olduğunu yazmışlar . Aynı fikirde değilim . Kate kendisini Diana ile karşılaştırmıyor,  kendi halinde bir prenses ...


Düğün fotoğraflarını koymazsam olmaz :)


Bu çok şirin bir fotoğraf özellikle prenses George , babasının bebekliğinde giydiği kıyafetin aynısını yaptırmışlar . Çok şeker değil mi ?


Bu fotoğrafı photoshop ile yapmışlar ama ben görünce çok duygulandım . Ne bileyim birden ben kendi annemi düşündüm . Torununu görmeden gitti kadıncağız..Ben çok seviyordum Dianayı ... Öldüğü günü hatırlıyorum da annem çok ağlamıştı ..


Güzel bir aile tablosu ... Sevgili Kate umuyorum ki Kraliçe sana çok çektirmiyordur.Bu arada dün gazetede okudum üçüncü çocuğa hamile diye ama tabi bilmiyorum bu sadece bir dedikodu :)

6 yorum:

  1. İşte beklediğim yazı :) Bayılıyorum Kate'e :) Üçüncü gelebilir demek ki, çok hızlılar maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Eğer doğruysa bu dedikodu hiç durmuyorlar zaten kraliyet ailesi genelde bol çocuk yapıyorlar ..:)

      Sil
  2. Ben niyeyse bu kıza hiç ısınamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diğer Prensesler kadar ısınamadım ama kendi çapında bir Prenses işte ;)

      Sil
  3. Yazdıklarına katılıyorum Nesrin'cim. Ve ne kadar zarif, kibar bir görüntüsü var değil mi?
    Tek kelime bende çoooook beğeniyorum.
    İyi akşamlar şimdiden keyifli pazarlar canım, eşine de selamlar. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorjm ;) sana da iyi pazarlar dilerimin ;))))

      Sil