28 Ocak 2016 Perşembe

Prenses Mary - Danimarka


Benim favori prensesim ,çok severim onu ...Hayranıyım ,rahmetli annem ben küçükken  hep onunla ilgili olan dergileri benim için ayırırdı ya da fotoğraflarını keserdi. Odamın bir köşesinde Prenses Mary olurdu. Artık eskisi gibi fanatik hayranı  değilim ama yine de çok seviyorum  ..



Asil bir bayan , Prens Frederik de gerçekten sevimli yakışıklı bir adam . Birbirlerine çok yakışan bir çift :)




Bu elbisesine çok beğendim , Çok farklı ,şık bir elbise zaten kafalarına taktıkları aksesuarlara ayrı bir hayranım ... Gerçekten ben bu kraliyet ailesinin giyimlerini takip etmesini çok seviyorum 


Bu fotoğrafları da çok romantik ve yeni evlendiklerimi zaman çekilmişti...


Oğlu Prens Christian ve prenses Isabella 


Aile fotoğrafları da çok sevimli olmuş , çocuklar çok şeker ,çok sevimli

Anne - kız kıyafet uyumları da çok güzel :) 



... ve ikizleri Prens Vincet ve Prenses Josephine 








Dans ederlerken bir fotoğrafı , çok sevimli değiller mi ?


Prenses Mary'nin sık sık çocukları ile bisiklet ile gezmesini de ayrıca beğeniyorum . Çocuklarını okuldan sık sık Bisiklet ile almaya gidiyor. 



Benim biricik favori çiftim , Seviyorum ben sizi ya :)

10 yorum:

  1. Dört çocuğa fıstık gibi hatun valla. Kıyafetleri de gerçekten çok şık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay gerçekten de öyle fıstık gibi hatun ya :)

      Sil
  2. Çok hoş kadın :)) Çocuklarıyla iyi vakit geçiriyor anlaşılan :) Ben de sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten bol bol çocukları ile vakit geçiriyor , sıklıkla dile getirdiğim gibi seviyorum ben ya bu kadını :)

      Sil
  3. Bunlar da cok güzel bir cift yaa... cok güzel bir aile. Ben bir de bu Mary'nin kaynanasini cok severim, o da cok dogal, cok 'cool' kadindir. Sigarasini saklamaya calisir bazen falan:)

    Halktan biri olan Mary ile Prens esinin hikayeleri de cok ilginctir yani...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kaynanası kraliçe Margerette ben de çok seviyorum ve kocasına acaib kızıyorum . Kadının 70 . Yaş gününe katılmadı ve bir çok etkinliğe katılmıyor , birazda üzülüyorum kadıncağıza ... Mary çok güzel uyum sağladı bu Prenses rölüne ;) yakına bir kraliçelik bekliyorum ;) öptüm seni

      Sil
  4. Ben ilk defa gördüm Nesrincim. Medyada daha çok İngiliz Kraliyet ailesi yer aldığı için onlara daha bir aşınayız.Çok zarif bir kadınmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef hep İngiliz kraliyet ailesinden haber alıyoruz . Bende Alman gazetelerinden takip ediyorum :)) çok şık tatlı bir bayan ;)

      Sil
  5. blogunuzu kahvemin kokusunun blog keşif etkinliğinden keşfettim ve takibe aldım bloguma gelirsen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil