26 Ocak 2016 Salı

Prensess Victoria

Merhabalar 
Kraliyet ailesi meraklılığımı hiç blogda bahsetmediğim farkettim . Çok severim ben kraliyet ailesini favori çiftlerimde var . Bugün en sevdiklerim arasında olan Prensess Victoria'dan bahsetmek istiyorum . Şu an kendisi duyumlarıma göre ikizlere hamile , o kadar da yakışmış ki hamilelik . Fotoğraflarını bulmak baya zor oldu :( 
Kocası Prens Daniel ile evlenmek için baya zorluklardan geçtiler ama en sonunda birbirine kavuştular . Prens Daniel de çok tatlı , uzun bir süre sağlık problemlei vardı ,böbrek nakli olmuştu . Bu kötü günleri atlattılar ve şimdi doğacak bebeklerini bekliyorlar .



Sizce de çok tatlı değiller mi ? Minik prenses Estelle ,nerede nasıl davranacağını çok da iyi biliyor . Tabi bu kadar ufak yaşta bu kadar disiplinli büyümek de zor oluyordur ...





Hamilelik çok da yakışmış , ne de güzel kıyafet giyiyorlar birde ... Hayranım giyinişlerine...


Nobel ödülünden bir kare , daha da belirginleşti göbeği doğuma bir şey kalmadı gibi :) 




İsveç kraliyet ailesine bir torun daha geliyor , Prensess Sofia 'dan.  oda hamile Victoria 'dan 2 -3 ay sonra doğum yapacak diye biliyorum .
Bu ikiliyi de çok beğeniyorum :) Bir daha ki yazım bu iki çift hakkında olabilir :)

8 yorum:

  1. Benim favori prensesim Kate Middleton :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kate de tatlı biri ama o saçlarını hep aynı yapıyor ya beni deli ediyor !! :)

      Sil
  2. Ben de özellikle ingiliz kraliyet ailesine meraklıyımdır. )) taa eski kral ve kraliçelere kadar sık sık internetten araştırma yaparım kendimce))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,hoş geldiniz bloğuma :)
      Belki sizde bir İngiliz Kraliyeti ile ilgili bir yazı yazarsınız :)

      Sil
  3. Ben de severim bazi kraliyet ailesinin fertlerini Nesrin:)

    Özellikle Kate ve William...bir de o seker cocuklari eklendi simdi.
    Victoria'yi da cok severim, o dogalligi ve tevazusuna bayilirim.

    Bir de Hollanda kralicesini, su yeni kralice Maxima'ya bayilirim ben. Taa dügünlerinden beri. Okadar dogal, neseli, okadar cana yakin, mütevazi bir insan ki. O bazen halkin arasina karismalarini ve onlarla olan diyaloglarini izlerim ve hayran kalirim hep.

    Yaz valla...daha sikca yaz, ben bayilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya ben de çok seviyorum Maximayı en sevmediğim çok suratsız buludupum Letizia ! Hiç mi gülmez bir insan yahu :)
      ay yazarım ben seve seve benim favori çiftim hayranlıkla sevdiğim prenses Mary danmark :) ay bayılıyorum ben ona ya :)

      Sil
  4. Prenses Stephanie'den beri hiç haberim yok prenseslerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onlarda var ,onları çok fazla takip etmiyorum ben ama biliyorum yine de :)

      Sil