15 Ocak 2016 Cuma

Tatil 10 - Yılbaşı


Merhabalar ,şimdide yılbaşı yazımı yazacağım . Halam arkadaşları ile bir yer kiraladı .ortalama 50-60 kişiydik açık büfe vardı ve biz domuz yemeyenleri de düşünüp tavuk yapmışlar .Çok eğlenceliydi sadece Almanlar çok dakik olduğundan hepsi erkenden gitmişler ama biz 19:00 erken bir saat olduğunu düşünüp biraz geç gittik geç dediğimizde 19:45 gibi oturacak hiç bir yer kalmamıştı , disco bölümünde ayaklı bistro masalar vardı orada yer bulduk ve bütün akşam ayaktaydım saat gece 02:30 kadar . Bir ara ayak ağrısından öleceğim sandım . DJ masasının yanında boş bir masa vardı oraya oturdum :) 




burada ise eveydik daha :)




Bulunduğumuz yer karanlık oluduğu için malesef fotoğraflar kötü çıktı :( Bileklikler verildi elimizde fosforlu renk renk aslında benim ki mor Gökhan'ın ki yeşildi ama malesef anlaşılmıyor ...





Üstümüze isimlerimizi stickerledik , çünkü  herkes birbirni tanımıyordu  


Dışarda da ateş vardı sigara içenler için . Çok iyi bir fikirdi


Disco ışıklarımız )





Hadi bakalım eğlenmeye başlayalım 


Çok ama çok eğlendik ,çoğu kişiyi tanımıyorduk ama hiç yabancılık çekmedik . Bizi çok iyi ağırladılar .Türkçe şarkı bile çaldılar bizim için ,Tarkan 'sız olurmu olmazzz :)


....Ve yeni yılımız kutlu , mutlu olsun :) 


Biz bu yeni yıla çok mutlu girdik , belki Türkiye'de ki ailemle ayrı girdiğim için biraz burukluk olsa da biz çok eğlendik , Bu yıl her şey sevgi dolu olsun 

6 yorum:

  1. Tekrar mutlu seneler Nesrincim.Bu arada kartımı aldın mı canım?(Ben seninkini aldım ve cevap yazdım ama sana ulaştı mı bilemedim)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım , bizim burada biriktirip getiriyorlar kartı büyük ihtimal pazartesi gelir sanırım . teşekkür ediyorum canım

    YanıtlaSil
  3. Yaa ama harika bir yilbasi olmus buuu, ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle oldu ;) ben çok eğlendim ;)

      Sil
  4. Güzel başlamış aynı şekilde devam etsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amın , inşallah Can'ım benim

      Sil