19 Ocak 2016 Salı

Tatil 11 - Universium


Merhaba ,
Yıllar önce Bremen'de universıuma gitmiştim . Bu sefer Gökhan'la da gitmek istedim .Halam daha önce gittiği için çok fazla gitmek istemezse de zorla ikna ettim ve gittik :)
Universiumda deneyler oluyor , deneyleri yapıyorsun vs 



O gün hava çok ama çok soğuktu 



universıum ..


İnsanlar ve yaşları olarak bir bölüm vardı . Sana sorular soruy-or ona göre vucüd yaşını ,ruh yaşını vs hesaplıyor. Ruh yaşım  18-20 çıktı , vucğt yaşım 27 çıktı oysa ben daha 25 yaşındayım :)


Bir ekib kuruyorsun , bu ekip iş yerinde ki sorunları halledecek mi diye ,3 farklı ekip kurdum farklı oyunlar üzerine hiç birinde başaramadım ...


burada hızını ölçüyor , teker teker yanan ışıkları elinde ki kalemle vurmaya çalışıyorsun 







Önünde bilgisayar ekranı var ayar yapıyorsun ve topu düşürmemeye çalışıyorsun 


önündeki halkayı çevirerek elektirik üretiyorsun , biz ürettik ama gözükmedi fotoğrafta :)


üniversium dıştan görünüşü :)



Beni bulun bakalım nerdeyim :)



Bölümler ayrılmış ,insanlar , bitkiler diye 


Vucüt ısımızın hangi bölümlerde ne kadar olduğu gözüküyor 





Bu aynalara baktıkça gülesim geliyor , nasılda bambaşka bir şey oluyorsun 



Bu en eğlendiğim yer oldu , çivi gib şeyler var kendini oraya doğru iktiriyorsun ve vucüdün şekli çıkıyor ortaya , bu gökhanınki benimkini malesef çekmemişiz ...



Ellerinin ısısı ..


sandalyeyi bacakları ayrı üst kısmı ayrı yere koymuşlar ve deliğe baktığında bir bürün olarak görüyorsunuz 






Burada dengem şaştı .. 10 derece eğik bir yer , benim acaib bir şekilde dengem bozuldu ve başım döndü, Gökhan oturdu hiç bir sorun yaşamadı ama ben çıkınca bile çok fena oldum. Baya bir başım döndü 


Kulağının nasıl duyduğunu öğreniyorsunuz, halam ve gökhan 30-50 arası çıktı bende 0-20 arası çıktım 



bir ben :)


görünüşe göre yüz analizi yapıyor 


elinizdekini değdirmeden sonuç noktasına taşımanız gerekiyor koçişko yaptı ben sonunda değdirdim :(


ekranda sana bir görev yapıyor , görevi tamamlarsan fotoğrafını çekiyor:) 




su altı belgesi izledik


bu dumanı ben üst tarafa doğru çıkaramadım . Bir kız çok güzel yaptı ama nasıl yaptı bilemiyorum 







Bu çok güzeldi ya :) 


Koçişkonun pozuna hayran kaldım :)

Ayrıca karanlık oda vardı , oraya koçişko ile girdik ben panik oldum ben biliyorum kendimi ya neden girdiysem oraya ,Yolu bulup dışarı çıkmaya çalışacaksın . Bir an nefes darlığı yaşayacağım sandım , kendi kendimi panik ettim Gökhan'ın elini tuttum hiç bırakmadım ve hemencik çıktık :)

12 yorum:

  1. Çok ilginç bir yermiş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acaib deneyler yapmışlar bunla bir bölümüydü .. Çok güzeldi

      Sil
  2. Ben de gidip ruh yaşımı öğrenmek istiyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) yaşından daha genç çıkınca insan mutlu oluyor :)

      Sil
  3. Buldum seni....haff!:)

    Valla cok ilginc biryermis. Hamburg'a yolumuz düsüserse mutlaka ugramaliyiz. Ögrendigim iyi oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmaburg'da değil Bremen'de ... Gerçekten çok ilginç çok daha deneyler vardı ama hepsine bakamıyorsun belirli bir saaten sonra ..

      Sil
  4. Ne güzelmiş ben de deneyimlemek isterim ama dil sorununu geçebilir miyim bilmiyorum :( Sorular ve yönlendirmeler almanca mı oluyor Nesrin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet malesef Almanca ve sanırım inglizce vardı . Ben eşime hep tercüme ettim biraz zor oldu ama :(

      Sil
  5. Tam bizim oğlanların günlerini geçirebilecekleri bir yermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlkle öyle , tam sizlik :)

      Sil
  6. Ah imrendim. Bu tip testleri teoride yapabiliyoruz ancak pratik de gerekli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi kesinlikle , pratikte sanırım ben 40 yaş falan çıkarım :))

      Sil