6 Ocak 2016 Çarşamba

Tatil - 2 Ağaç süslemek

Anneannem ağacı süslemek için bizi beklemiş , bir çok alışveriş merkezleri noel için özel çam ağaçları yetiştiriyorlar ve noel zamanında gidip satın alabiliyorsun .
Ağacımız balkonda bizi bekliyordu .Şansımıza hava güneşliydi ama buz gibi bir soğuk vardı 






ilk defa gerçek ağaç süslüyorum biz hep burada sahtesini süslüyoruz , ağaç sabit durması için bir altlık var onu oraya yerleştirmemiz için ilk başta ağacımızın altını matkap ile oyuyoruz .


sonra gidip çatıdan süslerimizi alıyoruz :)


bu ağaç süsünün bir tanesini malesef kırdım :(  bu süsler asırlık 15 senelik ama o kadar güzeller ki ... kırdığım için baya bir üzüldüm aslında 


Son düzemlemeler 





....ve ağacımız bitti , ağacın altında olan ahşap evler ise kilise var düğmeye bastığınızda kilise çanı çalıyor :) 
hediyelerimizi de koyduk ve ağacımız  hazır durumda :)

Çok seviyorum böyle süslemeleri :) bu yıl Almanya!ya gidiyorum diye evde hiç bir süsleme yapmadım  o yüzden anneannemde doya doya süsleme yaptık :)
Nasıl güzel olmuş mu ?? 

10 yorum:

  1. Süper görünüyor :)) ağacın etrafındaki düzenleme çok iyi, o havayı tamamlamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim.sevgiler :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş canım, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Peki ağaç sonrasında ne oluyor? Kökü var mı? Ağaç süsleme işini çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dükkanlarda kesilmiş bir şekilde alıyorsunuz . ağaç kuruyor ve sonra anneannemler onları dallarından kesiyor ve onlar için ayrı çöp bidonları varmış oraya atıyorlarmış.

      Sil
  4. Cok güzel olmus. Bizde böyle bir adet yok ama arkadaslarimin evine gidince severek bakiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocukluğumdan beri annem hep süslerdi bize de oradan geldi . Her yıl özenle yaparım , her noel akşamı aileyi bir arada toplarım annemin anısına ... annem çok önemserdi ..

      Sil