11 Ocak 2016 Pazartesi

Tatil 6 - Noel Yemeği



Merhabalar , 
Gelelim noel yemeğine , dedemin kızlarında buluşuyoruz ve üst üste iki akşam onlarda yemek yiyoruz ,ayrıca  bir tanesinin o gün doğum günü vardı . İkisini bir arada kutlamış olduk .



Birgit dedemin en küçük kızı , çok cana yakın çok tatlı bir kadın 


Omiciğim ve koçişko 


Ve benim canlarım opim ve omim :)


Noel yemeğimiz , bütün aile birlikte güzel sohbetler , güzel yemekler yedik. Seviyorum ben bu dönemleri 


....ve eve dönünce hediyeleştik . Burada yılbaşında değil noel zamanında verilir hediyeler :)






Benim en kıymetlilerim , çok seviyorum sizi 






Anneannemde geçirdiğim günler bu kadardı , zaman çabuk geçti buruk bir veda oldu . Ne zaman vedalaşsak salya sümük ağlıyoruz . Biz hiç doyamıyoruz birbirmize ..

8 yorum:

  1. Allah kavuştursun sizi en kısa zamanda yeniden. Harika olmuş noel, tam anlamına uygun, sevdiklerinle birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim

      Sil
  2. Böyle noele can kurban :)
    En yakın zamanda tekrar hasret giderirsiniz inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin , inşallah valla şimdiden çook özledim

      Sil
  3. Selam. :) Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Paylaşımlarınız sıcacık. Özellikle çok sevdiğim Noel zamanını ne güzel yansıtmışsınız. Almanya'da yaşıyorsunuz herhalde? Ben de orada doğma büyümeyim. Şimdi TR'deyim.
    Takibe aldım sizi. Bana da beklerim sohbete, kahveye. ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz , yok ben türkiye 'de yaşıyprum Almanya'ya gidiyorum . Almanya'da doğup türkiye de büyüdüm , anne alman baba türk :)
      tabiki şimdi geleceğim :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Dimi ya valla öyleler. Bu arada belki Hanau 'a taşınma durumları var ama daha belli değil .Ozaman kesin buluşuruz

      Sil