13 Ocak 2016 Çarşamba

Tatil 7 -Bremen'deyiz

Stuttgartan 6 saat süren yolculuktan sonra Bremen'e vardık . Bir gün sonrada hemen kendimizi gezmeye attık :)





Bremen 'in çarşısı 
Ben seviyorum bu şehri , binaların şekli vs çok güzel. Ayrıca bir çok markanın outletleri de bulunmakta. O gün gittiğimiz de hava çok soğuktu. 


koçişko , ben ve Reiner 



.....ve Bremen mızıkacıları 
Grimm Kardeşler (Jacob Grimm-Wilhelm Grimm)'in yazdığı masallardan biridir. Fabl uslübunda yazılmıştır. Sahiplerinin kendilerine olan kötü tutumundan dolayı evden kaçan bir eşek, bir köpek, bir kedi ve bir horozun Bremen'e gidip orada müzisyenlik yapma düşleri ana temadır. Yola çıkarak iyi arkadaş olurlar. bir kız ve annenin evine giren hırsızlar girdiği bir evin önünde dururken bir canavar silüetini andırmaları (eşek üstünde köpek, onun üstünde kedi, onun üstünde de horoz) ve hepsinin bağırması sonucu ortaya çıkan kakofoni hırsızları korkutur. Bu canavar silüetinden korkan hırsızlar bir daha asla geri dönmezler. Dört kafadar da bu evde yaşarlar.



Alışveriş merkezlerin içinde kurabiye yapan maketler :)




biz yine dondurma yemekten kendimizi alamadık :)

6 yorum:

  1. Ben de başlığı görünce Bremen Mızıkacıları da vardır inşallah demiştim :) dondurma en lezzetli şeylerden biri ancak böyle farklı tariflerini de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmazmı gittik ama o kadar soğuktu ki hava , fotoğraf çekmek için sıraya girdik :)

      Sil
  2. Afiyet olsun size :)Bremen Mızıkacıları Heykeli ne güzelmiş öyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım :)
      evet gerçekten de çok güzel

      Sil
  3. Ne güzel bir masal şehrine gitmişsiniz. Metehan 'da hikâye kitabı vardı bunun. Annem ona okurken uzun olmasından sıkılıp atlayarak okumuş. Bizimkisi hemen fark etmiş tabi. Annem de sen anlat o zaman demiş. Hâlâ "Uzakta bir ısık ( s harfiyle yalnız o zamanlar \ diyemiyordu:) görmüs" diyerek gülümseriz:) Bak zamanda yolculuk yaptım birden.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir zamana yolculuk oldu :) bende çok severek okurdum kitabı :)

    YanıtlaSil