13 Ocak 2016 Çarşamba

Tatil 8 - Hamburg

Şimdide Hamburg'tayız.Ben Hamburg'un bu kadar büyük bir şehir oluduğunu bilmiyordum . Zaten Almanya'nın 2. büyük şehri ve ayrıca Almanya'nın en büyük limanına da sahipmiş. Gece hayatı çok renkli olan Hamburg'da St Paul bölgesi diye bir yer mevcut. Oralarda hep barlar,discolar bulunuyor  . Bir cadde var oraya sadece erkekler girebiliyor .O cadde de sadece hayat kadınları ,travestiler oluyor . gece saatlerinde polisler bekliyor . Biz 17:00 gibi o caddedeydik ve  o kadar bahsettiler ki o caddeyi merak etmiştim ama ayrı bir kapıdan giriyorsun . Bizim erkekler gitti 5 dk olmadan geri döndüler , erken olduğu için zaten çok fazla kimse bulunmuyormuş.Kısa bir maceramızda oldu :)
Şimdi gelelim fotoğraflara 



Noel panayırından ufak bir görüntü 



Yelizim ve canım halam 





ve en pahalı dükkanların olduğu cadde , çok fotoğraf çekemedim ,çok kalabalıktı . Apple bir mağazası var iki katlı harika bir yerdi . Bazı marka olan yerlerde kapıda güvenlik var ve sana ne yapacaksın içeri de diye soruyorlar . Eğer satın almayacaksan seni içeri sokmuyorlar . Çok tuhaf gelmişti bana , belki bir şey alacağım . Beni baya bir aşıyor öyle yerler ama bana bir garip geldi.




Bizde nespresso ya girdik orada güvenlik yok :) İnsan zaten güvenlik olan yere adım atmaya cesaret edemiyor ya giremezsem diye :)
Kapsüllerin sıralanması çok güzeldi ,eğer kart ile alacaksan ayrı yerler bulunuyor kasada sıra beklemene gerek kalmadan alabiliyorsun .






Alışveriş mağazasında, süslemelere hayranım :)


Reinerimiz :) Halamın erkek arkadaşı :)



7 yorum:

  1. Ay ben buraları hep biliyorum ya. Alsten etrafında gezmişsiniz. O panayırın onunde gümüş kıyafetli bir sokak sanatçısı vardı. Gördün mü?Bir de bende Chanel'in Dolce'nn falan sadece camekanlarına yapışmakla kaldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet gördüm , ya malesef haksızlık bu !! zaten oralardan çıkan insanlar ayrı bir havada oluyorlar :) bir çok ünlüyü görme fırsatın da olabiliyormuş :)

      Sil
  2. Gecen gün deniz'in blogunda da yazmistim:

    Uzun yillar evvel gitmistim Hamburg'a, Cats müzikalini de izlemistim. Cok güzel ve hareketli bir sehir Hamburg, cok hosuma gitmisti.
    Alaaddin müzikali baslamis ve ben onu cok görmek istiyorum, bir-iki günlügüne yine kisa bir Hamburg turu yapmak istiyorum, bakalim nezaman kismet olacak.

    Ne güzel gezmissiniz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya çok güzel oluyormuş müzikaller ama çok pahalı oluyor diye sitem ediyordu oradakiler ... Bir aile gitmek istesen 700 euroya kadar çıkabiliyormuş .
      teşekkürler canım

      Sil
  3. Nesrin'cim sizin seyahat bir baştan başa Almanya gibi olmuş :) Keyfinzi hep böyle daim olsun.

    YanıtlaSil
  4. :) Doğru söylüyorsun canım gerçekten de öyle oldu valla :)

    YanıtlaSil
  5. Geçen yılda ben gittim Hamburg'a .Oğlum Hildesheim'daydı yanına gitmiştim. Hamburg'da arkadaşım vardı. Günü birlik gitmiştik. Bahsettiğiniz caddeye gittik. Ben ayrıca Geçen yılın haziran'ında Hamburg ile ilgili yazı yazmıştım. Sevgiler

    YanıtlaSil