14 Ocak 2016 Perşembe

TATİL 9 - Değişim

Yeni yıl ile birlikte yeni biz saç rengi ile girmek istedim. Beni daha önce takip edenler bilir.Halam kuaför, ve her gittiğimde kendimi ona emanet ederim . Bilirim o ne yaparsa en güzelini en yakışanı yapar :) 
Bana sıra gelmesini beklerken biraz selfie çektim , nasılız ama :)













...ve şimdi koltuğa oturma zamanı yeni bir ben için :)



Halam görüldüğü gibi çalışanların özel günlerde giyimlerine de dikkat etmesini ister, mesela iş yerine asla makyajsız ve saçı yapılmadan çalışmasını istemez. Siyah ya da beyaz giyer herkes ,herkesin yakalıklarında isimleri bulunur. 
Bizim burada çoğu kuaförde hepsi için geçerli değil ama çok bakımsız oluyorlar , ya da saçımın uçlarını kesin diyorum saçımın yarısı gitmiş gibi gibi ...


ve yeni bir ben :) 2016 da daha bir koyu saç ile girmiş oldum 
Ben sevdim siz nasıl buldunuz ?

12 yorum:

  1. Güzel olmuş :)) bence kızıl da çok iyiydi daha radikal bir değişim için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kızılda güzeldi ama ona her zaman boya gerek oluyor ... :)teşekkür ederim

      Sil
  2. Güzel olmuş ama sarı da çok yakışıyor ten rengine Nesrincim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım , zaten sanırım buda yıkandıkça açılacak :)

      Sil
  3. güle güle kullan canım çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. Tuttum bu halayi ben:)


    Seni sarisin görmeye alistigimiz ve sana cok yakistigi icin, bu yeni rengin daha koyu olsaydi yagirgayabilirdim ama okadar koyu degil bence. Dolayisiyla cok yakistirdim ben:) Cok tatlisin bu arada:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ben.m teşekkür ederim , ya evet şanslı biriyim halam bir tanedir :) sanırım yıkaya yıkaya saç rengimde açılacak :) öpüyorum

      Sil
  5. Ay benim de böyle halam olsa. .saçlar yakışmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , halaya can kurban :)

      Sil
  6. Çok güzel olmuş güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan ablacım :)

      Sil