11 Şubat 2016 Perşembe

Ah başıma ne geldi ...

Ah başımıza gelenler ,
Sinirlenmemek elde değil . Bizim facebook da Asteks Home Collection olarak bir sayfamız bulunmakta . Özel günlerde çekiliş yapıyoruz ve kazananı belirliyoruz. Biliyorsunuz ki yakında sevgililer günü var . Biz de sevgililer gününe özel nevresim takımı çekilişi yaptık . Katılamanın tek şartı  kendi sayfalarında çekilişi duyurmalarıydı.
Dün kazanan belli oldu , insanların yaptığı yoruma şaşırdım kaldım . Gitmişler üşenmeden kızın sayfasına girmişler bakmışlar , ben tek tek baktım o paylaşmamış yok efendim siz haksızlık yapıyorsunuz yok efendim bizimle dalga geçmeyin . Kızın profili herkese gizli sadece arkadaşlarına açık olduğundan göremiyorlar. Biz de kanıt olarak fotoğrafını paylaştık 2 şubatta paylaştığını gördüler , bizde  yanlış anlaşılmadan dolayı özür dileriz sevgililer gününz kutlu olsun , sevgi ile kalın diye yorum yazdık ,  biri özür diledi biri hiç yorum yazmadı , bir tanesi arkadaşım benim ARKADAŞIM !!!! biz o kanıtı göstermemize rağmen herkese açık paylaşılması gerekiyordu bende gittim baktım sayfasına paylaşmamış bilmemne bir sürü yorum yapmış .Ay ben gelemem hiç böyle şeylere sabah yorumu gördüm deliye döndüm . Gittim kıza facebooktan özel mesaj yazdım . Merhaba v... kanıt olarak kızın paylaştığı fotoğrafı gönderdim
. Gördüğün gibi 2 şubata paylaşım yapmış , biz açıklama yapmamıza rağmen sen okumadan yine yorum yapmışsın . Sende benim arkadaşımsın ben torpil yapsam sana yapardım . Bir işletmeyi kötülemek bu kadar kolay olabiliyor , benim içim rahat sana iyi günler dilerim dedim . Daha cevap gelmedi. Kızıda sildim böyle arkadaş olmasın , Bir nevresim takımı için ne kadar da çirkefleşebiliyoruz , ayrıca da arkadaşım nasıl böyle yapıyor anlamıyorum . Olmaz olsun böyle arkadaş! Sabah sabah sinirlerim hopladı valla

11 yorum:

  1. Sinirlenme ya Nesrin'cim çoğu çekilişte böyle şeyler olabiliyor.Güzel cevap yazmışsın arkadaşına.Ben blogumda çekiliş yaptığım zaman dua ediyorum ki tanıdığım birisine çıkmasın diye.Çünkü insanlar art niyetli.Bi de tanıdığın birine çıksaydı kimbilir ne olacaktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında kazanan da tanıdığım biri genelde paylaşım yapanların çoğu tanıdık oluyor , bir de bana hala ukala ukala cevap veriyor, nesrin hanım diye hitap ediyor bana bir de kıza bak ya

      Sil
  2. Sinir bozucu olmuş. İşte iyi niyetle yapılsa bile bazı işler sorun oluyor.
    Geçmiş olsun diyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım malesef öyle oluyor :(

      Sil
  3. Nesrin sinirlenmeye değmez. Burada bedavaya dayak var diye bağırınca bile toplanacaklar olur inan boşver.

    YanıtlaSil
  4. Bunu o arkadaşını tanıyıp hayatından çıkartma şansına eriştiğin bir deneyim olarak kabul edelim. Bak bir negatif enerjiden kurtuldun, tanımasan kim bilir ne kadar daha katlanacaktın ona..

    Ama tabi saçını başını yolasım gelmedi değil :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Benimde bir de bana özelden nesrin hanım diye yazıyor bir de diyorki ama beğeni yapmamış !! hala uzatıyor ... Aynen ya hayatımda bir negativ innsan daha gitti ohh :)

      Sil
  5. Benim başıma da gelmişti maalesef bazı insanlar inanmakta güçlük çekiyor nedense bizde açıklamak zorunda kalıyoruz sonra onlar pişman oluyor inanmamakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de ve biz her zaman çekiliş yapıyoruz ilk defa böyle bir şey geldi başımıza

      Sil