2 Şubat 2016 Salı

Anne özlemi

Yakın bir zamanda bana annesizliğe Nasıl dayandın diye bir soru soruldu , düşündüm düşündüm Zaman ,zamanla alışıyorsun dedim , en kötüsü de o değil mi , zamanla yokluğuna alışmak , sesini duyamamak ... Bazı Zaman'lar sesini bile unutabiliyorum o Zaman panik oluyorum hemen bir videomuzu izliyorum ... Bazen de neden , neden bu kadar erken diye sormadan da edemiyorum . Benim sana daha çok ihtiyaçım vardı annem ... Ben daha senin minik farendim , büyümek zorunda kaldım . En çok sevdiğim fotoğraflarımızın arasında bu , sana sımsıkı sarıldığım an .. Diliyorum bir gün rüyalarıma girersin çünkü o Zaman çok gerçek oluyor ... Seni çok seviyorum annem

15 yorum:

  1. Çok üzücü Nesrin. Allah yardım etsin, başına gelmeden anlaşılacak bir durum değil kesinlikle. Ben de çok korkuyorum annemi babamı kaybetmekten, nasıl devam eder sonrası diyorum. Ama işte bu acıyı çoktan yaşayanlar da oluyor, ne diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım , allah ailenle birlikte sağlıklı uzun ömürler yaşamak nasip etsin .

      Sil
  2. Rüyamda görünce babamı nasıl mutlu oluyorum ben de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi o rüyalar çok gerçektekçi oluyor ...

      Sil
  3. Çok güzel, çok duygulu bir yazı olmuş... Başınız sağolsun Allah yardımcınız olsun kainatın kuralı işte bir gün hepimiz gidicez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , gerçekten de öyle malesef hepimiz bir gün bu duyguyu yaşayacağız ...

      Sil
  4. bazen bana da aynı his geliyor... hemen fotoğraflara sarılıyorum ben de...
    Huzur içinde uyusunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , iyi ki var o fotoğraflar diyorum ben de ...

      Sil
  5. Boğazım düğümlendi. Sabır, kuvvet diliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Sesini duyabildiğin bir videosu olduğu için çok şanslısın. Benim elimde sadece çookk eski fotoğraflar var. Annemi 18 yaşımda kaybettim. Onunla çok fotoğrafımız da yok o zamanlar bu kadar teknoloji gelişmemişti. Zamanla ne oluyor biliyormusun yüzü hayali bile gözünün önüne gelmiyor. En üzücü olan da bu oluyor 18 yıl oldu ve hafızamda hayali bile yok. Sabırlar diliyorum bu annesiz yolda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok zor daha da bir zor ...Ben yine şanslıyım anılarım çok ama dediğin gibi git gide hafıza dasiliniyor ... mekanı cennt olsun

      Sil
  7. Allah sabır versin.. Bende babamı kaybettiğimden bu yana aynı sizin gibiyim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin , allah rahmet eylesin babanızıda .. Alışmaya çalışyor insan ..

      Sil
  8. Blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım :) Bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil