22 Şubat 2016 Pazartesi

Evlenen evlenene şimdi sırada Burcu Kara var



Şimdi gelelim sıradaki düğünümüze , Burcu Kara ve Fırat Parlak 
Burcu Kara'yı çok severim zamanında Buğra Gülsoy olan evliliğinde de ikisini çok yakıştırmıştım . 
Şimdi yeni bir sayfa açtı ,  Brüksel de tanışma yıldönümlerinin olduğu gün evlendi.Tek merak ettiğim şey neden herkes yurt dışında evleniyor ??






Gelinliğini çok beğendim . Daha öncede söylediğim gibi aslında düz modelleri pek sevmiyorum ama sanırım moda olan bu :)


Fotoğrafları da tarihi şato da çektirmişler
ne diyelim ömür boyu mutluluklar :)

16 yorum:

  1. Anam evlenmişler mi bunlar :D bu kızı çok seviyorum inşallah çok mutlu olur diğer evliliği kısa sürmüştü :)) bende bu yurtdışın da evlenme neyin nesi anlamadın gitti :/

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba , bende seviyorum kızımızı ama gerçekten de yurt dışı aşkı nasıl bir şeyse herkes bir yurt dışına gidip evleniyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bu arada muğlada okuyormuşsun , bende marmariste yaşıyorum gelirsen beklerimm :)

      Sil
  3. maşallah yaa herkes evleniyor. kıvanç tatlıtuğ' dan sonra bu da iyi yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt 2016 evlilik yılı oldu :)

      Sil
  4. Ben kafasına taktığı o boncuklu süsü beğenmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o aksesuar biraz değişik olmuş , haklısın

      Sil
  5. Gelinliğe bayıldımmmm tek kelime ile.
    Bu arada Nesrin'cim sayende ünlülerden bayağı bir haberdar olur oldum.
    Çok sağol canısı. :)
    İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende magazinci oldum gitti :) Günlük gazete okuyorum ilgimi çeken şeyleri yazıyorum :)
      öpyüorum canım

      Sil
  6. Evlilik sezonu açıldı ünlülerde :) Kıvanç Tatlıtuğ da evlenmiş.Burcu Kara'yı seviyorum, duru bir güzelliği var ve kibar bir hanım. Ama bu zamanlarda evlenen ünlüler, yıl sonuna doğru ayrılıyor ne hikmetse. İnşallah olmaz :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Ne yapsınlar canım, romantik yerler hep oralarda:)
    Eee düğün falan da yapmıyorlar tabi, birkaç yakınlarını götürüyorlar tamam, bence ideal bir şey :)

    YanıtlaSil
  9. düğün mevsimi mi yoksaaa yaa :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil