17 Şubat 2016 Çarşamba

Güzel Bir Etkinlik

Çok güzel bir etkinlik başlattı sevgili blog arkadaşlarım beni de Beyaz Gemi eklemiş, kendisine buradan teşekkür ediyorum
Şimdi ne mi yapıyoruz

* Her hafta bir blog seçiyoruz 
* İster takip ettikleriniz , ister sizi takip edenler arasında kurayla belirleyin 
Nasıl seçeceğiniz tamamen size kalmış. Seçtiğimiz blog ile ilgili mini bir tanıtıcı yazı ve bloğu temsil eden resmi blog bağlantısıyla birlikte ana sayfamızda sağ üst kısımda yayımlıyoruz :)  
* İstediğiniz blogger arkadaşlarınızı da mimleyebilirsiniz :)



Siz de katılın bu güzel etkinliğine ben Perşembe günleri yazmaya karar verdim :) 
Katılmak isteyen herkes katılabilir 
sevgiler :)

7 yorum:

  1. Eline sağlık Nesrin :) Perşembeyi merakla bekliyoruz o zaman ;) Ne güzel haftanın her günü yeni bir blog gelecek ;)
    Çok teşekkürler katılımın için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten fikir için ben teşekkür ederim , sayenizde yeni bloglar tanıyacağız :)

      Sil
  2. Katılım için teşekkürler!!! Hem güzel güzel geziyoruz hem de tanışma fırsatı buluyoruz, oh ne ala :))
    Gfc de -benim- nesrin var ama siz misiniz bilemedim, eğer öyle ise bulamadığım için gelemedim ;)
    Her zaman beklerim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel oldu :) Bende beklerim sevgiler :)

      Sil