26 Şubat 2016 Cuma

Haftanın Bloğu -BEYAZ GEMİ

Merhabalar 
Normalde perşembe günleri yapıyordum ama iş yoğunluğumdan dolayı yazamadım . 
Evet gelelim bu haftanın bloğuna :)

Sevgili Şenay beni mimlemişti ama o mimledi diye yapmıyorum bunu da söylemek isteedim :)

Çok komik bir diyalog geçmişti aramızda , ben onun öğretmen olduğunu biliyordum ve benden yaşça büyük sanmıştım . Yılbaşı kartında Şenay abla diye başlamıştım söze sonra öğrendim ki aynı yaştaymışız :)

Şenaycığımın bloğunda bir çok güzel şey bulabilirsiniz

Sağlıcakla kalın :)

10 yorum:

  1. Aaa ben :D Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa sen :) rica ederim efendim ne demek .

      Sil
  2. Hemen gidiyorum bloguna :)Seni de öpüyorum Nesrincim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende öptüm tatlımm, uzun zamandır yoktun özletme kendini

      Sil
  3. Ben de severek takip ediyorum:)

    YanıtlaSil
  4. o zaman bizde beyaz gemiyi ziyaret edelim.

    YanıtlaSil
  5. Evet Şenay 'ın bloğunda çok güzel şeyler var :)

    YanıtlaSil
  6. Şenaycım sağolsun bizi buluşturdu..:) Bak Şenay'ın öğretmen olduğunu ben bilmiyordum..Nedense üniversite öğrencisi diye kalmış bende :)) Sevgiler..

    YanıtlaSil