10 Şubat 2016 Çarşamba

Kraliçe Letizia

Merhabalar
Uzun bir ara vermiştik prensesler , kraliçeler alemie ...devam edelim prenseslerimize , bugün İspanya Kraliçe Letizia var :) 2014 yılında resmen Kraliçe oldu :)




Kraliçe  Letizia daha önce bir evlilik yaşamış ve haber sunucu olarak çalışmaktaydı . Normalde Kraliyet aileleri genelde daha önce evlenmiş gelin adayına çok sıcak bakmazlar ama Kral  Felipe aşkı o kadar büyükmüş ki ailesini ikna etmiş :)




Ben bu kraliçeyi çok sıcak bulmuyorum nedense elektiriklerimiz uyuşmadı :))))
Letizia prensesliğe alışamadığı için çok kilo kaybı da yaşadığını okumuştum , işine geri dönmek istemiş ve bundan dolayı biraz gerginlikler yaşamışlar . Sen bir prensessin , sana haber sunucluğu yapmana izin mi vereceklerdi ?? Kraliyet ailesine girdiğin zaman bazı şeylerden ödün vermek zorunda kalabiliyorsun ...


Kayınvalidesi ,prensess Sofia , Kral Felipe ve Kraliçe Letizia 



Kızları da çok şekerler , prenses Leonor ve prenses Sofya 



Güzel bir aile fotoğrafı . Bu kraliyet ailemiz iki çocuk yapmış sadece geneld 3-4 tane falan yaparlar .Küçük bir ailemiz mi olsun dediler bilemiyorum :))



Daha önce haber spikeri yaptığı zamandan kalma bir fotoğraf . Çok soğuk buluyorum . Evlendiklerinde şu meşhur balkona çıkıp ilk öpücüğü verirsin ama onlar bunu bile yapmadılar . Artık İspanya da sıcak bakılmıyor mu öyle şeylere bilmiyorum...

5 yorum:

  1. Çok zayıflamış, hastalıklı derecesinde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de öyle , sanırım fazlası ile mutsuz bir kraliçe

      Sil
  2. Çok zayıflamış ben de katılıyorum ama kraliçe olmak hayal ürünü gibi geliyor ama var olduğunu hatırlatan bir paylaşım :) takipteyim, sizi de benim bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi sanki sadce filmler de oluyormuş gibi :) Hoşgeldiniz bloğuma seve seve geleceğim:)

      Sil
  3. Ben Letizia'yı da tanımıyordum ama sevdim ben :D
    Soğuk insanları biraz seviyorum galiba, mesafeli olduğumdan ben de belki :)

    YanıtlaSil