10 Şubat 2016 Çarşamba

Kraliçe Maxima

Hollanda kraliçesi Maxima ,ben bayılıyorum bu kadına , çok güler yüzlü resmen etrafa ışık saçıyor :)



Eşi Kral William Alexandra birbirine çok uyumlu bir çift olduklarını düşünüyorum .



Bu güzel çif 2013 yılında kral ve kraliçe ünvanını aldılar .Onlar için  Çok gurur verici bir törendi . Maxima çok şıktı  , mavi elbisesine hayran kaldım ...



Yine çok şık bir kıyafet giymiş sevgili Maxima . Bu kadının giyinişine hayranım . Tek tip giyinniyor bir bakmışsınız sade , bir de bakmışsınız cıvıl cıvıl giyinmiş. Modayı takip eden güzel bir Kraliçemiz :)



Burada ki kıyafetine hayran kaldım . Fotoğraflara bakınca aksesuar takmasını çok sevdiğini farkettim 
Daha çok kendinden fotoğraf koymak istedim , giyiniş tarzını sizde görün . Gerçekten çok güzel olmuş , siz de beğendiniz mi ?



Bu elbisesi ve aksesuarına bayıldımmmm . Çok çok güzel ...







Güzel bir aile tablosu , kızları da pek şeker 
prenses Amalia , Alexia ve Ariane . Kraliyet ailelerinde köpek sevdasına da hayranım . Sanırım hepsi bir hayvan besliyor .



Bu tarzı da çok hoşuma gitti. Elbisesi çok şık .Sanırım bir gün bir elbise diktirmek istesem böyle bir şey yaptırabilirim :)


Her zaman güler yüzlü bir bayan , diyorum ya içi dışı bir . Doğal bir kadın prenseslik görevini de çok güzel yapıyor.


Şeker olan kayınvalidesi Beatrice . Onlarda gayet iyi anlaşan bir gelin , kaynana .))


Bu tarzı da süper değil mi sarı ayakkabıları ,küpeleri ve çanta uyumluluğu çok hoşuam gitti.







Bu elbiseyi de prenses Sofia ve Prens Carl Philip'in düğününde giymişti 




Çocuklarını neden üçüz gibi giydirdiklerini hiç anlamam , tamam uyum içindeler şıklar da bilemiyorum . Küçükken ablam ile beni de hep aynı giydirirlerdi. Aynı ayakkabı , aynı ceket ikiz gibi gezerdik .)




Tarzına hayran kaldığım prensesimizin gelinlik tercihi çok kötüydü. Neden bu kadar kapalı bir gelinlik seçti hiç bir fikrim yok . Tamam nakış detayları çok güzel olabilir ama birazda uzatsa boğaz kısmını boğazlı kazak gibi olacak :)
siz de sevdiniz mi güzel kraliçemizi :)


8 yorum:

  1. Kraliçe asaleti bu olsa gerek, hepsinde ayrı bir zerafet var

    YanıtlaSil
  2. Kraliçe Maxima'dan hiç haberim yoktu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Türk haberlerinde pek yer almıyor nedense ...

      Sil
  3. Ahh Maximaaa, en favorim:) Bayiliyorum ben bu kadinin dogalligina, halka yaklasimina, ictenligine....senin de dedigin gibi o ici disi bir görüntüsüne (burada onunla ilgili cok seyler izledim ve okudum cünkü)

    O mavi elbisesine ben de bayilmistim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendim favorilerim arasında , düğününü izlemiştim de ne çok ağlamıştı malesef ailesi düğününe katılamamıştı . Zamanında babasının yaptığı durumlardan dolayı ... Zaten hiç ailecek bir fotoğraflarını görmedim sanırım özel günler de de Maximanın ailesi katılmıyor . Ama gayet mutlu , hollanda kraliyet ailesine çok iyi adepte oldu onu iyi karşıladıklarını düşünüyorum

      Sil
  4. Çok şıkmış hakkaten.Özellikle gece mavisi elbisesini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hayranım o elbisesine ..

      Sil