27 Şubat 2016 Cumartesi

Küçüğüm ...


Bu tatlı cadı ben oluyorum ... Şimdi de olduğu gibi o zaman da fotoğraf çekilmeyi çok seviyormuşum 
Fotoğraf albümlerini karıştırıken buldum , uzun zaman bakmıyordum . Bazen bakmaya da korkuyorum desem yeridir, Duygu birikmesi yaşayıp baya bir ağlıyorum ...
Ah o özlem , sık sık dile getiriyorum anne özlemini ..
Ne kadar da masumum , herhalde o zaman en üzüldüğüm şey istediğim oyuncağın alınmaması olurdu ...
Annem bize hep özel günlerde alırdı oyuncak , her istediğimiz alınmazdı . Biz de o oyuncaklarımıza gözümüz gibi bakardık ..Bir kartonda hala da durur bebeklerim , kıyamam atmaya ..





Küçük Nesrin şimdi kocaman bir kız oldun , Fotoğrafta olduğu gibi hep gülmeye devam edelim ..
sevgiler

12 yorum:

  1. Siman hiç değişmemiş :)
    Nasılda güzelsin :)) Hoş hala güzelsin ;)
    Bence de sen hep gül ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , çok teşekkür ediyorum , hep birlikte hep gülelim :)

      Sil
  2. İpek saçlı kız çocuklarına bayılırım :))
    İnşallah gülücüklerle geçen mutlu günler yaşamaya devam edersiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendeee , o zamanki saçlarım neredeee diye isyandayım . Çok teşekkür ediyorum bu güzel sözlerin için .

      Sil
  3. Ne şirin ne masum bakış o öyle.
    Oyuncakları saklamaya devam et, geçmişte senin için özel olan ne varsa sakla. Anıları yerini hiçbir şey tutamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet hep saklıyorum kıyamam da atmaya , bazen sandığı açıp bakıyorum anılar tazeleniyor ...

      Sil
  4. Çok tatlısın ama..İnsanın çocukluk fotoğrafları olması ne güzel..Benim hiç yok ortaokula kadar :(( Gülüşün daim olsun ömrünce sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şanslı insanlardan biriyim bu konuda .. teşekkür ediyroum , sevgiler

      Sil
  5. Güzel gülümsemeni severim ben senin :)

    YanıtlaSil
  6. Oyyy çok tatlıymışsın :)İyi ki çocukluk fotoğraflarımız var Nesrincim.Kendimizi kasmadan, tüm doğallığımızla çekildiğimiz fotoğraflar onlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da güzel söyledin canım benim , bu arada özledim seni yoktun bir aralar :)

      Sil