9 Şubat 2016 Salı

Okuduğum Kitaplar


Çok uzun ara vermiştim kitap okumaya , biraz da kendime kızıyorum bu konuda ... 
Aslında kitap okumak o kadar güzel ki kendimi bazen hikayenin içinde buluyorum ...
Dilsiz Annelerin Sessiz Çocukları 
İçerisin de kısa kıa hikayeler bulunmakta  , bazıları ise çok etkileyici...
Derler ya çerez kitap diye ben o kadar az kitap okuyan biri olarak bunu bir günde bitirdim ,kitap severler sanırım bir iki saate okurlar ...
Ama sanırım ben kısa hikayeler yerine roman kitabı okumayı daha çok seviyorum .
Okumanızı tavsiye ederim 





Ayşe Kulin hastasyım diyebilirim , en çok sevdiğim kitaplar hep Ayşe Kulin'in oluyor , Gizli anıların yolcusu seri kitabından çok çok etkilendiğimi size fazlasıyla bahsetmişimdir :)
Daha önce yazmış olduğu Köprü kitabı da her zamanki gibi güzeldi.
Bir ara baktım eşim gece almış kitabı okuyor , ben daha bitirmedim diyorum ama o bana vermeden baya heyecanlı bir şekilde okumaya devam etmişti ... Sonuç olarak benden önce bitirdi :)



10 yorum:

  1. Köprü 'yü okumuştum, çok güzeldi. Hatta kendisine imzalattım sonradan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle mi ne kadar da güzel :)

      Sil
  2. Köprü ye yeni başladım Ayse Kulin in beğenmediğim kitabı hiç olmadı diyebilirim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde öyle , gerçekten çok iyi yazarlardan birisi ..

      Sil
  3. Köprü'yü yıllar evvel okumuştum.Recep Yazıcıoğlu'nun hayatından bir kesitti diye hatırlıyorum. Diğer kitabı da not aldım Nesrincim.Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
  4. Ayşe Kulin okuyamadım daha listemde hep var ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumalısın özellikle gizli anıların yolcusu serisi olan kitabı oku lütfen

      Sil
  5. Ayşe Kulin kitaplarını bende çok seviyorum ancak Köprüyü hala okuyamadım. En kısa zamanda okumak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,Gerçekten güzel yazıyor bu kadın yahu :)

      Sil