9 Şubat 2016 Salı

Pilates Time



Selam Arkadaşlar ,
Ben pilatese başladım .... Evde yapıyorum ama bir yere gitmiyorum . Youtube dan pilaese yeni başlayanlar için videosunu buldum ve pilates setimi internetten aldım . 3 gündür yapıyorum ,ilk gün biraz eziyet çektim ama sonra da biraz daha iyi  oldu . 
Evde otur otur iyice hareketsiz oldum artık bir şeyler yapmam gerekitğini düşündüm .Evde hangi sporu yapayım diye düşünürken de pilates tercih ettim ...
Bakalım nasıl olacak merak ile bekliyorum :))
Ama ben çok eğleniyorum 









12 yorum:

  1. Hep plates yapanları görünce kendimi hayal etmişimdir :) Komedi filmlerinde olur ya o top başa bela, aynı benim de hayalim :))
    Sana kolay gelsin, güzel spor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aslında en çok korkutğum top oldu ama nasıl bir topsa insan üstünen kaymıyor :))) teşekkür ediyrum

      Sil
  2. Ben Ebru Şallı nın dvd lerinden yaptım hep geçen sene bu sene çok az yapabildim.
    Vücuda muhteşem iyi gelen bir spor. İlk başlarda yapılamayan hareketler zamanla yapılınca süper hissettiriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dvd yi sipariş ettim ama hala gelmedi ... Tedarik süresindeymiş .. Ben de int buldum . İlk gün bazı hareketlerimi video ya çekmiştim sonra dün aynı hareketleri bir daha çekip karşılaştırdığımda bacağımı daaha yavaş indirdiğimi ve zorlanmadığımı farkettim . Güzel bir şey ya :)

      Sil
  3. Ben de nezamandir baslayacagim güya bu pilatese. Hatta Ebru Salli'nin bir videosunu buldum youtube'den, ama hala tembellik yapip baslayamadim off yaaa....
    Ama top yoktu benim gördügüm videoda, yani top sart degil sanirim degil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başla Ayşe ablacım güzel oluyor :) Sonlara doğru top var ami bilmiyorum aynı videodan mı bahsediyoruz

      Sil
  4. Ay bizde bir aydır, görümcem ile gidiyoruz.
    Hiç bu kadar zorlanacağımı düşünmemiştim.
    Beli, sırtım, kolum, boynum kopuyor. Zormuş gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kolay gibi gözüküyor ama değil ben en çok yaparken boyun ağrısı yaşadığımı fark ettim :) kolay gelsin bize

      Sil
  5. vücudunuz acayip bir şekilde esneyecektir.

    YanıtlaSil
  6. Ben de uzun süredir düşünüyorum.Ebru Şallı'nın dvd lerini alsam mı diye kararsızım.Bi de o koca topu eve nasıl sokacam :) Annem evi ıvır zıvırla doldurdun diye söylenir kesin.

    YanıtlaSil