12 Şubat 2016 Cuma

Prensess Mette Marit


Takip ettiğim ve bildiğim prensesslerden bahsetmeden bitirmek istemiyorum bu yazılarımı 
Şimdi sırada Norveç Prensesi Mette Marit var , Mette Marit daha önce bir evlilik yaşamış ve o evlilikten de bir tane oğlu bulunmakta , aşkları o kadar büyüktü ki Norveç kraliyet ailesi bu durumu kabul etti . Mette Marit de prensesslik görevini gayet güzel yapıyor . 






Prens Hakkon ile Mette Marit her fırsatta sevgilerini birbirlerine gösteriyorlar . Bu fotoğrafları çok hoşuma gidiyor ..






Mette Marit 'in ilk evliliğinden olan oğlu Marius .Evlendiklerinde çok küçüktü ,düğünlerini izlemiştim .Düğününden de bir fotoğraf eklemek istedim .








Güzel bir aile tablosu , en küçük oğlu aynı annesi gibi sarışın :)
Prenses İngrid , Prens Sverre 






Sevgili Prensesimiz Mette Marit bazen o kadar uyumsuz ve kötü giyiniyor ki bazen de çok şık oluyor ...


Beğenmediğim bir kıyafeti ,kendisini çok kilolu göstermiş



Bu elbiseyi Prenses Sofia ve Prens Carl Philip'in düğününde giymişti ve elbisesnin renkleri çiçekleri belki güzeldi ama o kesim hiç güzel değildi. Kocası hiç mi demedi karıcığım hiç olmamuş diye ... 






Bu elbiseyi de malesef beğenmedim 

                                                          





Burada yine çok şık olmuş :) Birbirlerini seven , prenseslik görevini gayet güzel yapan bir prensesimiz ... 


Daha öncede söylediğim gibi yine kraliyet ailesinde güzel bir köpek ...Geleneksel kıyafetlerin giydikleri bir fotoğraf olmuş 



Düğünlerinden de bir kare paylaşmazsam olmazdı :) Ne kadar da gençlermiş öyle değil mi ???

4 yorum:

  1. Dünyada ne kadar çok prenses varmış böyle :))
    Norveç, İsveç..İskandinav ülkelerine ayrı bir sempatim var neden bilmiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın , evet daha da var inan :)) yaz yaz bitmedi canım :)) ama seviyorum ben bu prensesleri

      Sil