5 Şubat 2016 Cuma

Sanırım biraz isyan edeceğim ..

Etrafımdaki herkes iş olmadığı için isyan ediyor , bu zamana kadar çok isyan etmedim , olur bir şekilde dedim .Ama bu yıl bende isyan ediyorum , ne olacak bu memleketin hali . İş yok acaba sorun biz de mi diye düşünüyordum ama herkes aynı şeyden isyan ediyor . Bir çok firma batıyor , kapatıyor . Bir çok otel bu yıl otellerini açmayacaklarmış . Biz turizm ile ayakta duruyoruz ,ruslar gelmeyecek o gelmeyecek bu gelmeyecek  e ne olacak ? Ben kime satacağım mallarımı ?
Elemanlar çıkarılıyor ya da maaşlarını alamıyor , borçlular borçlarını ödemiyor . E biz nasıl borcumuzu ödeyeceğiz . Nasıl ayakta duracağız ... Kaç zamandır bu yazıyı yazsam mı yazmasam mı diye düşünüyordum . ama artık bende isyan ediyorum . Ne olacak bizlere , merakla bekliyorum .
Zor durumda olanlara Allah yardımcı olsun ...

6 yorum:

  1. amin canım bende aynı durumdayım senle... ne olacak bu işin sonu bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar kötü keşke bir kişi yazsa ben iyiym sorun yok diye . Yazık değil mi bizlere emek harcıyoruz .Kimsenin hakkını yemiyoruz gerçekten koşturuyoruz ama karşılığını alamıyoruz . Hayırlısı demekden başka bir şey gelmiyor . hayırlı olan bu mu onu da bilemiyorum. sizde bol bol müşteri satış diliyorum

      Sil
  2. Ne kadar dile vurmasak da hepimizde var bu isyan...Hakikaten hakkımızda hayırlısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi her şey çok güzelmiş gibi gösteriyoruz ama malesef değil .. Bakalım ne olacak sonumuz inan .Öpüyorum seni

      Sil
  3. Markete giriyorum bir elimdeki iki torbaya bir de verdiğim paraya bakıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah aynen Handan abla , içinde de bir şey olsa et yok bişi yok 50 tl zaten 100 tl para değil artık bu zamanda ...

      Sil