8 Şubat 2016 Pazartesi

Yeni bir Hafta * Çocuk ne zaman sorusu ??

Merhabalar
Mutlu , huzurlu bir hafta diliyorum hepinize .Uzun zamandır yazamıyorum . Çünkü fuara hazırlık yapıyorum ve bir yandan katalog çalışması ...Biraz yoğunum diyebilirim
Bu aralar sık sık yeni doğan bebek haberi alıyorum , pek de tatlılar . Zİyarete gittikçe de ben ne zaman çocuk yapacağım diye baskılar da alıyorum .
Evet çocuk harika ötesi bir şey pek de tatlı , büyük konuşmayayım tabi ama şuandalık düşünmüyorum . Allah'ın izniyle hazır olduğum zaman bende çocuk yapmayı planlıyorum . Yeni anne adaylarından ısrarla çocuğun ne kadar güzel bir şey olduğunu Arel ile (yeğenim ) birlikte büyüyeceğini 3 yıllık evlisin artık ne kadar bekleyeceğimi, ikinci çocuğu ne zaman yapacağımı gibi gibi  şeyler duyuyorum .Tahmin edebiliyorsunzdur .
Yeğenimi çok seviyorum gerçekten teyzelik bambaşka bir şeymiş ama hazır değilim kardeşim .
Şimdi yapayım , annem yok , annem hayatta olsaydı o bakardı içim rahat olurdu , ben daha çoğu zaman annemin hasretiyle yanıp tutuşurken bu dönemlerde daha da ağır basar özlemi. Kayınvalidemi çok seviyorum ama oda bir saat uzaklıkda oturuyor bir düzeni var .Neyime güvenip de çocuk yapacağm diyorum . Ne bileyim zor arkadaşlar zor .. Anne hakkı ödenmez diyrolar ya gerçekten de öyle . Yapan nasıl yapıyor bu kadar büyütme de diyebilirsiniz , ama ben kendimde o cesareti bulamıyorum . Anneler size helal olsun , çocuk bakmak zor ,hiç de kolay değil. Ama bir gülüşü de yeterdir tahmin edebiliyorum
Bugün sevgili leylak dalı ile konuştuk , daha gençsin yapma dedi bende bir koca ohhh çektim . Bir kişi ısrar etmedi oh ya :)
Duysanız bana neler dediklerini nasıl ısrar ediyorlar anlatamam size :)
Anne ve anne adaylarına kocaman öpücükleri yolluyorum

13 yorum:

  1. Zor canım valla:)
    İnsan hiçbir zaman tam hazır olmuyor zaten ama yine de koşulları değerlendirip düşünmekte fayda var. Sen zaten gerçekten istediğinde hiçbir şeyi düşünmez yaparsın, şimdilik etrafındakilere kulaklarını tıka gitsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yapıyprum Nesrincim , tıkadım kulakları , Oğuzalp'i kocaman öp emi

      Sil
  2. Bir taneden sonra da kardeş ne zaman derler, kimseyi duyma sen :) Sanki onlar bakacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ya gerçekten de sanki onlar bakacak benim çocuklara , hasta olduğumda çorba getirenim yok(ablamın hakkını yemeyimde :) çocuğum olduğuna millet bir meraktan gelir sonra bir daha çalmaz kapını

      Sil
  3. Kimseye aldırma canım. Ruhsal ve fiziksel şartlar ne zaman uygun olacaksa senin için o zaman geldiğinde ister yaparsın, istersen de yapmazsın çocuk, kimseyi ilgilendiren bir konu değil bu :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya ne çok meraklılar benim çocuk yapıp yapmayacağıma :) benden de koskocaman sevgiler

      Sil
  4. Bence çocuğa fiziksel olarak bakmaktan çok ruhsal olarak buna hazır olmak gerekiyor.
    Ayrıca kime ne :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sabırlı olman gerekiyor , Yeğenimde görüyorum her anını yaşadım diyebilirim . Sabır işi , bazen ben imdaaat diyorum hep bir ilgi istiyor , hayatın çocuk oluyor . Çok doğru söyledin valla kime ne .)

      Sil
  5. O konuşanları hiç takma. 3 yaşında bir oğlum var, o doğduktan sonra sanki onun hayatını yaşıyor gibi oldum. Her şey ona bağlı, bu ciddi bir sabır gerektiriyor. Hazır değilsen hiç acele etme. Bana da "ikincisi ne zaman geliyor, yalnız büyümesin şımarık olur." diyorlar. Ancak ben tek çocuk annesi olarak kalmak istiyorum kime ne?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evt çok haklısın , hayatın resmen ona bağlı , çok büyük bir fedakarlık . Yok canım kardeşi olsun yaaa diye bende başlayayım mı şimdi :) Herkesin kendi kararı isteyen 3 çocuk yapar isteyen 1 çocuk yapar . minik prensi benim yerime öp lütfen :)

      Sil
  6. şu anda bize sorulan tek soru düğün ne zaman, sonraki elbette çocuk ne zaman olucak:( korkuyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım tahmin edebiliyorum düğünden bir hafta sonra başlar :) malesef şimdiden korkmaya başlayabilirsin :))))

      Sil
  7. Senin için en doğru vakitte sağlıklı bir bebeğin olur inşallah Nesrincim, öpüyorum çok.

    YanıtlaSil