18 Mart 2016 Cuma

Güzel bir Mim ile sizlerleyim


Sevgili Gamzecim beni mimlemiş , biraz geç olsada hemen cevaplıyorum


Yakın Çevrenizde İnsanlara Blogunuzdan Bahsediyor musunuz?
Çok fazla paylaşmıyorum , yazdıklarımı tanıdıklarımın okumasını çok sevmem sadece ailem bilir blog yazdığımı . 
Neden Blog Yazıyorsunuz?
Ablam yazmaya başlamıştı , severek takip ediyordum . Hep onun bloğuna girip okurdum yazılanları ... Sonra sana da açalım dedi bir baktım blog dünyasındayım . Nedeni ise seviyorum buradaki arkadaşlarımı . Kafam dağılıyor , mutlu oluyorum ...
İlk Yazınız ile Son Yazınız Arasında Ne Gibi Farklar Var?
Sanırım çok fazla bir fark yok belki daha çok fotoğraf koyuyorumdur :)


Blog Yazmak Normal Yaşantınıza Neler Kattı?
Daha çok fotoğaflar çekmeye başladım . 
Yakın Arkadaşlarınıza Blog Yazmayı Önerir misiniz?
Evet !! Daha geçenlerde İstanbul'da yaşayan arkadaşıma önermiştim . Blog arkadaşlıkları bambaşka oluyor ..
Hangi Kaynaklardan İlham Alıyorsunuz?
Aslında ben tek bir konu hakkında yazmıyorum .Ne ilgimi çekiyorsa yazıyorum ..

Diğer Blog Sahipleri ile İyi İletişim Kuruyor musunuz?
Evet görüştüğüm bir kaç kişi var ... Sevgili leylak dalı çok değerlidir benim için , büyük ablamdır, sevgili Bilge ve annesi anne kız çok şekerler , sevgili hayata güzel olan ne varsa blog sahibi fatma abla çok kıymetlidir , sıklıkla yazışırız, yaşam izi Gamzecim tanışma fırsatı olmadı ama çok seviyorum onu , Ece İnce aynı yerde yaşayıp bir türlü buluşamayı beceremiyoruz :) o da çok tatlıdır .Aslında o kadar çok insan varki ... Asuman abla, Lale abla  gülşah abla  atladığım birileri varsa af ola ...
Rahatsız Olduğunuz Konular Var mı?
Evet , şu reklam blogları . Çok sıkıcı geliyor , bazen sayfayı bir açıyorum herkes bir sürü reklam paylaşmış ...Birde ben yorumlara çok değer veririm ,yaptığım yoruma cevap almak isterim , bazı bloglar cevap yazmıyor çünkü ..

Güzel bir mim oldu ... Yapmak isteyen herkes yapabilir bu sefer teker teker isim seçmeyeceğim 
Sevgi ile kalın ....

5 yorum:

  1. Canım çok teşekkür ederim yaptığın için, kocaman öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki ablanın bloğu varmış da sana da açmışsınız :)

    YanıtlaSil
  3. Güzel olmuş elinize sağlık :) İyi yapmışsınız açmakla.
    Reklamlardan herkes şikayetçi sanırım. Reklam alanlara da hak vermek lazım tabi ki, sadece her yerde gözümüze gözümüze girmedikçe sıkıntı yok bence. Ben de buna dikkat ediyorum.

    Yorum olayına da katılıyorum. Ben ne kadar vakitsiz olursam olayım -bazen geç dönebiliyorum ama- muhakkak dönerim. Eğer dönüş almazsanız o bloga girmek bile istemiyorsunuz :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Benim yakın çevrem neredeyse hiç ilgilenmiyor blogumla. Okuyup sosyal medyada paylaşım vs. neredeyse hiç yapmıyorlar diyebilirim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Ben de daha çok fotoğraf çekiyorum :))

    YanıtlaSil