22 Mart 2016 Salı

Güzel bir Mim



Merhaba sevgili SEVDA TOPTAŞ tarafından mimlendim . Biraz geç cevaplıyorum lütfen kusura bakma ..

Sorumuz : İnsanlar neden mutlu değiller ? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar ?

* Bunu bende çok sık diyorum hep daha fazlası hep daha gösterişlisi , şükretmesini bilmez bir hale geldik. Birbirimizin arkasından kuyu kazmalar , ah bu konuda o kadar çok doluyum ki ...Biri mutsuz oluyor diye mutlu olan insanlar var ...Benim kafam bunu almıyor  Bazen bu dünyaya çok iyi kalıyorum diye düşünüyorum ... Tabi benim de vardır hatalarım hiç bir zaman ben dört dörtlüğüm demiyorum ama kimsenin arkasından iş yapmıyorum .
Elindekinin kıymetini bilmiyor kimse . Artık facebook için yaşar hale geldik bende çok sık fotoğraf koyuyorum ama koymak istediğim için gidip te ben bunu yapıyorum ediyorum diye değil .İn olan mekanca chek in yapalım en pahalı markaları giyelim , biz çok mutluyuz akşam birbirmizi dövsek sövsek de facebook da mutlu pozu vermemiz lazım gibi düşünceleri olan çok insan olduğunu düşünüyorum . Böyle dönemde bir bombacının yanında her an patlayabilirim düşüncesi ile yaşıyoruz ve şuan yaşadığım için de şükrediyorum ...


Sorumuz: Çok para harcayıp keşke almasaydım ya da harcamasaydım dediğin bir şey var mı ?

* Ben genelde ,ihtiyacım olan şeyleri alırım  ama her birey gibi bende severim alışverişi , hayatımda marka aldığım tek şey spor ayakkabılarım olur yoksa hoşuma ne giderse onu alırım . Bu pazardan da olur ya da bir dükkandan da ...
Hayatım da ilk defa saçıma kalıcı fön yaptırmıştım saç yapmasın pek beceremiyorum bunu ben bir yaptırayım dedim ve ilk defa saçım için o kadar para harcayacaktım ve hiç memnun kalmadım . Keşke bu kadar para harcamasaydım dediğim tek şey budur ...


Sorumuz : En son izlediğin film , en son okuduğun kitap ?
Çok az kitap okumaya başladım , biraz kızıyorum bu konuda kendime ... Şu an okuduğum Sebahattin Ali'nin Canım Aliye , Ruhum Filiz kitabı çok sevemedim bu yüzden bir türlü bitmiyor..
Film ise ;Kardeşim Benim oldu , ben sevmiştim filmi :)


Güzel bir mim oldu bunu , BEYAZ GEMİ , YAZDAN KALAN  cevaplarsa mutlu olurum , ve yapmak isteyen herkes yapabilir
sevgiler ...




7 yorum:

  1. İlk sorudaki cevaplarınıza aynen katılıyorum..
    Çok güzel bir mim yazısı olmuş, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim Benim'i merak etmiş ama gidememiştim.Artık dvd den seyrederim.Bu arada fotoğraf paylaşım olayına sonuna kadar katılıyorum canım.Maalesef insanlar sosyla medya için yaşar duruma geldi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper bir film olmazsada ben sevdim :) Malesef öyle bir durumda olduk canım

      Sil
  3. İlk sorudaki cevaplara üzülerek katılıyorum malesef.
    Çok teşekkür ederim mim için, cevaplayacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merakla bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  4. Sosyal medyayı gösteriş için kullananlara ben de tav oluyorum.
    Bu arada teşekkür ederim, ilk fırsatta yanıtlayacağım.

    YanıtlaSil