22 Mart 2016 Salı

Koçişko Doğmuş :)

Merhabalar , geçen hafta koçişkonun doğum günüydü 30 yaşına girdi ...İyiki doğmuş , iyiki de var ,iyiki karşıma çıkmış . Seviyorum seni cancağzım 
Almanya'dan halamlar geldi , eşimin kardeşi de bizimleydi ...



Koçişko ve kardeşi


Alman damadımız :) Her şeye katılır hayatı tespih yapmışımda dans etti valla :)

Canım halam  


Biricik ablam ve  kocişkom 


Benim güzel ailem , bu sefer babişkom yoktu Antalya 'da bayii toplantısındaydı..



birbirlerini çok seven enişteler :) 




Bu güzel çerçeve ve baloncuklar için gırla fikire çok çok teşekkür ederim :)







Koçişkonun pastası , mangal düşkünüdür kendisi , tam ona göre bir pasta oldu :)







Eğlencesiz olmaz dimi :) Çok severek gitiğimiz canlı müziğe gittik saolsunlar isteklerimizde çaldılar . Çok eğlendik.
Benim güzel ailem hep böyle mutlu olalım ..


26 yorum:

  1. Mutluluk ve huzur her zaman sizinle olsun. Doğum gününü kutlarım eşinizin. Sağlıklı yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir organizasyon olmuş, eşiniz çok mutlu olmuştur eminim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzel oldu , teşekkür ediyorum

      Sil
  3. Birlikte nice mutlu yıllarınız olsun :) bu arada haftanın blogu etkinliğinizde yer almak isterim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , çok mutlu olurum beklerim haftanın blog etkinliğine . sevgiler

      Sil
  4. Nice senelere, mutluluğunuz daim olsun ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ediyorumm :)

      Sil
  5. Birlikte bir 90 da yakışır size :)
    Mutluluğunuz daim olsun canım benim ♥

    YanıtlaSil
  6. Hep birlikte,hep mutlu olun. İyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ,inşallah teşekkür ederim canım

      Sil
  7. Ne güzel fotoğraflar...Mutlu seneler diliyorum eşine canım. Beraber kutlayacağınız nice yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim .. öpüyorum seniii

      Sil
  8. Pasta müthiş olmuş, güzel gün.
    Mutlu yıllara :))

    YanıtlaSil
  9. Iyi ki dogmus, iyi ki senin kociskon olmus, seni mutlu etmis:) Nice uzun ve saglikli yillar diliyorum ikinize birlikte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ilk önce geri geldiğin içib ve yorumunu gördüğm için çok mutlu oldum . Güzel dileklerin içinde teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Birlikte nice guzel yaslariniz olsun Nesrincim, esini kutluyorum :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , benden de koskoacaman sevgiler :)

      Sil
  11. Birlikte nice mutlu, sağlıklı yıllarınız olsun.

    YanıtlaSil