15 Mart 2016 Salı

Marex Fuarı


Merhabalar , uzun zamandır yoktum buralarda bunun nedeni ise Marmaris te 17. Turistik İşletmeler Donanımı, Tekstil, Servis Ekipmanları ve Gıda İhtisas Fuarına şirket olarak katılmamızdı.
Nasıl mı geçti biraz durgun geçtiğini söylemem gerekiyor . Bu bütün olan olaylar turizm ile yaşayan insanları çok daha fazla etkiliyor . Kimse yatırım yapmak istemiyor. Bundan dolayı hepimiz etkileniyoruz.

Şirket olarak otellere tekstil ,perde , yatak ve porselen satıyoruz ayrıca da ev tekstili bölümümüzde mevcut.
Şimdi fotoğraflarla sizlerleyim ...













Koçişkosuz asla :)




En güzelide 5 yıldır görmediğim üniversite arkadaşımı görmek oldu .. Kısacık olsada hasret giderdik ..



Sevgili Zeynep hanımı koymadan da geçmek istemiyorum . Çok değerli bir insandır kendisi , çok severim onu ... Bize her zaman verdiği motivasyondan dolayı kendisine teşekkür ederim ..
Zeynep Dirvana şuan Extrem Yelken yarışlarında Türkiyeyi temsil eden Edhem Dirvana'nın annesi ,



Ve benim canım babam 







....ve fuarda çalışan ekibimiz , kendilerine verdiği emeklerden dolayı da teşekkür ediyorum .
Seneye yine aynı yerde görüşmek dileğiyle..

6 yorum:

  1. Nes ne güzel bir fuar olmuş..Ben çok severim bu tip fuarlara gezmeyi. Ekip de süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler , bende seviyorum fuarları :) ssevgiler

      Sil
  2. Güvensiz ülke imajı veriyoruz malesef ki bu tip durumlarda insanlar harcamak da istemiyorlar. Yine de değişiklik olmuş sizin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle malesef ... teşekkürler

      Sil
  3. Ev eşyalarına saatlerce bakabilirim. Eminim çok güzel bir fuar olmuştur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende saatlerce bakabilirim ... :)

      Sil