4 Mart 2016 Cuma

Mesal Terapi


Merhaba 
Güzel bir kitapla güne başlamak istiyorum , Masal Terapi ...
Bir soru soruyorsun ve bir sayfa numarası belirliyorsun ve o yazıyı okuduktan sonra sorunun cevabını bir şekil buluyorsun ..
Dün akşam ,Mart ayında kendim için ne yapmalıyım dedim , okuduğum masalda sonuç olarak kendime daha çok güvenmem gerektiğini ve daha çok atak yapmam gerektiği ortaya çıktı  Evet bazı konularda kendimi geriye çekiyorum . Daha sağlam basmalıyım adımlarımı daha çok güvenmem gerekiyor kendime ...




Şiddet ile tavsiye edilir 

9 yorum:

  1. Bana da arkadaşım almıştı bu kitabı, başucumda duruyor :)

    YanıtlaSil
  2. okuyum severim ben bunu yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimizin ihtiyacı var gibi bu kitaba :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı bi kitaba benziyo yaa hep düşünüyordum da bir türlü almamıştım bu yazıdan sonra alıcamm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şiddet ile tavsiye ediyorum severek okuyacağını düşünüyorum

      Sil
  5. merhabalar,ne hoş bir blog.takipteyimmm:)
    bana da beklerim.
    sundaybunday.blogspot.com

    sevgiler

    YanıtlaSil