28 Mart 2016 Pazartesi

Miras Kavgası

Dün gazetede Kayahan'ın kızı Beste 'nin röportajını okudum , daha öncede internette çok fazlasıyla yazılarını da okumuştum . Ben nedense Beste Hanımı çok sıcak bulmadım . İpek hanım her zaman susma hakkını kullandı ve avukatlarımla konuşun demişti...
Keşke Kayahan ,ölmeden önce mirasını bölüştürseymiş.İkiside şimdi Kayahan'ın şarkılarından albüm yapacakmış.
Benim de babamın ikinci evliliği az çok anlayabiliyorum Beste 'yi ama İpek Açar kaç yıl Kayahan ile evliydi ve gerçekten hep yanındaydı çok fazla gündemde olmayan bir bayandı.
Beste Açar'ın da yaptığı açıklamalardan dolayı ben çok samimi bulmuyorum . Keşke basına yansımadan halledebilseydiniz. . .
Keşke Kayahan şarkıları ile anılsaydı...


Bu fotoğraf mazide kaldı ...


6 yorum:

  1. Bende dün gördüm bu haberi ve üzüldüm...
    Kim haklı kim haksız hiç önemli değil bence...
    Ama yaşattıkları durum çok sevimsiz...
    Farklı bir algı yaratıyor insanların üzerinde...
    Dediğin gibi keşke sadece şarkılarıyla anılsa Kayahan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok haklısın kim haklı ya da haksız önemli değil. Ama sadece kızın babası öldükten sonra habire konuşması beni baya bir sinir etti :)))

      Sil
  2. Böyle durumlar basına yansıdığında çok üzücü oluyor durum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef , gerçekten dün de tv ye de çıkmış sabah gazetede okudum ..

      Sil
  3. Üzücü bir durum ama ben bu konuda biraz Beste tarafındayım Nesrincim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani tabi fikir ayrılıkları olabiliyor :)))

      Sil