29 Mart 2016 Salı

Nerde var enteresan hastalık beni bulur

Evet sevgili arkadaşlar , yine kaşınmaya başladım . Ayaklarım , elim ,bacaklarım kaşınıyor . Garip olan ise tek bir elimin kaşınması ve o kaşının yerlerin şişmesi yüzüğümü çıkaramadım o derece ...!
İyice uyuz oldum diyebiliriz .

Geçen haftalarda da boynumda kaşınma olayı vardı kızarmıştı her yerim bir ara bitlendim mi diye tırsmadım değil yani :)) Allahtan öyle bir şey yoktu :) Stressten kaynaklanan bir şeymiş. Enteresan bir terim kullandı doktor...İlaç kullandım üç gün sonra geçti

Bu arada size bundan bahsetmiş miydim bilmiyorum ama benim suya da alerjim varmış , İnsanın suya alerjisi olurmu hiç . Duştan  ya da denizden çıkınca vucudumda kızarıklar oluşuyor , bununda tedavisi yokmuş...!

Neden böyle garip hastalıklar beni buluyor bilmiyorum ...


Sağlıcakla kalın emi 

20 yorum:

  1. Ayy geçmiş olsun. Suya alerji durumu ne fena. İlk defa duydum. O kızarıklıklar rahatsız ediyor mu peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok allahtan rahatsızlık vermiyor , bazen kaşınıyor , kaşımazsan yarım saat , bir saat içinde geçiyor.Kırmızı lekeler oluşuyor. Bir de çok sıcak ve çok soğuk su ile duş almamak gerekiyormuş..Teşekkür ederim

      Sil
  2. Geçmiş olsun canım ya.Ben de çok strese girince kollarımın iç tarafları kaşınır :( Tekrar geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırm bu aralar bende stresse girdim .Deli gibi kaşınıyorum ...saolasın tatlım

      Sil
  3. Can'da da var aynı alerji. Önce gittiği yerlerde garip böcek falan ısırdı dedik ama. Şimdi bayağı azaldı, yine de ilaçları yanında duruyor..

    Geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su alerjisi mi yoksa stress olandan mı acaba . Su alerjisi için tedavi yok dedi bana . İlaç da vermedi :( Teşekkür ederim canım

      Sil
  4. Suyamı alerjin var... Offff çok zor olsa gerek...
    Sadece kızarıyorsa çok sorun değil ama başka etkiler de yaratıyorsa kötü...
    Geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah 'tan sadece kızarıyor . Başka bir etkisi yok . Çok teşekkür ediyorum . öptüm

      Sil
  5. Geçmiş olsun, okurken kaşındım. Ben de hep garip hastalıklar beni bulur diye yakınırım. Kaşım ağrır, bileklerim gerilir, çenem elektriklenir vs. Kaşırken tahriş etme, dikkat et.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah , uzaktan sana da mı geçirdim ne ..:) Habire kaşınan yerlerimi su ile ıslattıp duruyorum .Seninde baya enteresan hastalıklarında varmış gerçekten .. Sana da çok geçmiş olsun :)

      Sil
  6. Canım benim çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah. Bende dogum öncesi yaşamaya başladım .kaşıntınin sebebi yok hala devam ediyor .seni cok iyi anlıyorum o yüzden bi başladı mı geçmek bilmiyor kaşıntı. ..öpüyorum. ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel anne teşekkür ederim , bende kocaman öptüm seni ...sebesiz kaşınmaka çok kötü oluyor ya :(

      Sil
  7. geçmiş olsun canım, alerji kadar illet bişey yok:( ben de 2 sene çektim alerjiden (neye olduğu da bulunamadı) sonra bu sene (popomu kaşıyorum) nerdeyse yok gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler tatlım , aman kaşı valla gelmesin o kaşınmalar :)öptüm çok

      Sil
  8. Allahim ne gicik bir sey su allerji. Insani er gec buluyor.

    Cok gecmis olsun Nesrin'cim.

    YanıtlaSil
  9. Su alerjisi mi a a? Çok geçmiş olsun... :(

    YanıtlaSil