22 Nisan 2016 Cuma

Babaannem ...

Bugün babaannemin ölüm yıldönümü ,sen bizden ayrıldığında ben miniciktim , annem sebze yemeği yapardı biz yemek istemezdik sen bize kıyamazdın hemen sevdiğimiz yemekleri yapardın , biliyor Musun hala. ekmeğin içini yemeği seviyorum , kenarını hep sen yerdin yeter ki biz Mutlu olalım diye ... Biz dansöz kıyafetleri dikerdin biz de ne kadar çok Mutlu okurduk giyip dans ederdik .... O kadar çok özlüyorum ki sizi... Keşke bu kadar erken gitmeseydiniz... Sizi çok özlüyorum .

11 yorum:

  1. Ahh babanneler benim gözünde de babannemin yeri ayrıdır benide o büyüttü benim babannem sağ çok şükür sizin babannenize Allahtan rahmet diliyorum Rabbim mekanını cennet yapsın inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , gerçekten de babaanneler bambaşka oluyor .Allah uzun ömürler versin ... sevgiler

      Sil
  2. Mekanı cennet olsun.Ben de babaannemi çok özlüyorum Nesrincim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim mekanları cennet olsun , özlem duygusu bambaşka ...

      Sil
  3. Annenle babaannen mi o, sensin zannettim önce. Allah rahmet eylesin ikisine de huzur içinde yatsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneme benziyorum , çok söylüyorlar aynı annen gibisin diye , bu da benim çok mutlu ediyor .. Amin Handan ablacım ..

      Sil
  4. Nur içinde yatsınlar...
    SEvgiler..

    YanıtlaSil
  5. Nurlar icinde yatsin... Benim Babaanemcigim de...

    YanıtlaSil