4 Nisan 2016 Pazartesi

Bugün ben doğmuşum



Bugün ben doğmuşum , anneciğim beni sabah 07:30 da doğurmuş. Ben 10 gün fazla kalmışım annemin karnında çıkasım gelmemiş ...
Kırışık bir şekilde doğmuşum alnımda koskaca kırmızı bir iz , göbeğimde kıpkırmızı bir leke ile doğmuşum ..Uzun boylu , şişko bir bebekmişim . Annem beni kucağına aldığında baya bir şok geçirmiş :) Ablam ufak tefek çıkınca ben koskocamn doğunca biraz hayal kırıklığına uğramış kadıncağız :) İlkokula kadar sinirlendiğimde alnımda o kıpkırmızı leke çıkıverirdi ama artık geçti...
Benim doğum hikayemde bu ...
Şimdi 26 yaşına girdim ,kocaman kız oldum ...
Annemi burdan anmadan da geçmek istemiyorum altı yıldır sensiz doğum günü kutluyorum , ama biliyorum ki her gün yanımdasın ...
Şuan da ailem hazırlık peşinde iş yerinde beni nöbetçi olarak bıraktılar  :) Akşama güzel bir doğum günü yemeği olacak ...
Artık yarın size detayları yazarım ...
Sağlıcakla kalın ...


20 yorum:

  1. Kutlu olsun dogum günün, herzlichen Glückwunsch zum Geburtstaaag!:)

    YanıtlaSil
  2. Mutlu seneler huzur ve sağlıkla...

    YanıtlaSil
  3. Doğum günün kutlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun, nice senelere inşallah!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çökelekler ediyorum , sevgiler

      Sil
  5. Canımmm sağlıklı, bereketli ve yeniliklerle gelen bir yıl olsun senn ve sizin için. Kocaman öpüyorum seniii. İyi ki doğdun, nice senelere. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkür ederim koskocaman da öptüm

      Sil
  6. Aaa, benim de benim de:-) Ama ben sizden çok yıllar sonra.
    Nice güzle yaşlarınız olsun o zaman.
    Selamlar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel aynı gün doğmuşuz o zaman iyiki doğduk :)

      Sil
  7. İyi ki doğmuşsun güzel kadın ♥
    Sağlıklı, mutlu bir yaş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Nice güzel yaşlarınız olsun. İyi ki doğdun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  9. Bu aylar ne guzel dogumgunleriyle geciyor sizin ailede :) Nice saglikli, huzurlu, mutlu yaslara Nesrincim:) Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , biz ailecek doğum günlerine çok değer veririz :)
      ard arda baya bir doğum günü kutlamaları oldu gerçekten de :)
      sevgiler

      Sil
  10. Nice güzel yaşların olsun Ness!

    YanıtlaSil