5 Nisan 2016 Salı

Doğum günü yemeği ...

Benim canım ailem evde güzel bir sofra hazırlamışlar benim en sevdiğim yemekleri de yapmışlar ohh daha ne olsun :) 


Koçişkom benim , bu doğum günümde beni çok şımarttı 




Benim canlarım , Arelim neşe kaynağım , teyzeliğin ne olduğunu onun sayesinde öğrendim . Herbişeyim babam , çok çok seviyorum seni ...




Ve benim ayrılmaz ikilim , eniştem ve koçişkom ... Birbiriyle bu kadar çok iyi anlaşan bacanak yoktur sanırım (maşallah diyelim )

Selfiesiz de olmaz değil mi :)




Ablam , çok şanslıyım ki senin gbi bir ablam olduğu için ... Biz birbirimize baktığımız da ne demek istediğimizi çok iyi anlıyoruz . Biz ayrılmaz ikiliyiz...



Şimdi dilek tutma zamanı ....









Birde iş yerine kutlama yaptık , kısacası bol bol pasta yedim :) 


Ve en güzel hediyelerimden biri , tüm sevdiklerim benim için yazılar yazmış , fotoğraflarımız da var içnde ... Çok çok duygulandım ...
Koçişko da bana telefon almış, can kocam benim :) 



Albümü ilk açtığımda annemin fotoğrafı vardı ..
Beni bol bol şımartılar  :)



16 yorum:

  1. Nice mutlu yillariniz olsun inşallah
    sevgiler
    www.umudunyolcusu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. süper!!! nice senelere hep beraber, şımartılmak güzel yaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım , evet ya gerçekten de çok güzeldi :)

      Sil
  3. Sevdiklerinle birlikte, bol gülümsemeli,sarılmalı,tatlı sohbetli,huzurlu,sağlıklı nice yıllara.

    Pastana bayıldım. Kitapçık da harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok sevdim pastamı :) amin inşallah canım hep birlikte

      Sil
  4. nice mutlu yaşlarınız olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Maasallah o güzel ailenize ve mutlulugunuza. Ne güzel bir dogum günü olmus... o tuttugun dileginin gercelesmesini yürekten diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim , çok teşekkür ediyorum

      Sil
  6. Ne tatlı bir tablo, baban erkenden dede olmuşa benziyor. Ailenle beraber nice sağlıklı yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babam erken baba olmuş , ondan dolayı da erken dede oldu :) çok teşekkür ediyorum

      Sil
  7. SEVDİKLERİNLE NİCE GÜZEL YILLARA NESRİN :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim

      Sil
  8. Tekrar iyi ki doğdun Nesrincim.Yen, yaşın sana istediğin tüm şeyleri versin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , aradığın için tekrar çok çok teşekkür ederim öptüm

      Sil