13 Nisan 2016 Çarşamba

HAYALLERİMİN DEFTERİ -ELVAN ODABAŞI KANAR


Bir kargo gelir , üstündeki ismi okuyunca kalbin hızlı atmaya başlar , yüzünde kocaman bir gülümseme olur. 
İçinde de Elvan Hanımın güzel bir notu var .Çok şanslıyım ben böyle güzel arkadaşlarım olduğu için  Bu kitap bana doğum günü hediyesi ...
Ben Diyetisyen Elvan Odabaşı Kanar'ı çok yakından takip ediyorum . Daha önce de diğer kitabını okumuştum .
Hepimizin hayalleri var, okuduça neler çıkacak karşıma merakla okuyorum .



Sevgiler ...

12 yorum:

  1. İçindeki önemli noktaları paylaşırsan memnun olurum diyt ilgi alanım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki seve seve yaparım :) bu kitabında diyetle ilgili yzı yok diye biliyorum ama okudukça bilgi veririm :)

      Sil
  2. iyi günlerde oku, ve geçmiş doğum günün kutlu olsun. sevgiler....
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) sevgiler

      Sil
  3. çok hoş görünüyoo güle güle okuu :)

    YanıtlaSil
  4. Ne hos bir süpriz ve ne güzel bir hediye...keyifle oku canim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum , keyifle okumaya başladım valla :)

      Sil