26 Nisan 2016 Salı

Komşum !

Ah benim bir komşum var ,çok şikayetçiyim çokk !!
Çok gürültülü biri , yatak odalarımız yan yana , tamam bizim duvarlarımızda biraz ince olabilir ama ben dikkat ediyorum .
Birde polis bizim komşular , hangi saat de ne kadar gürültü yapılacağını en iyi bilen onlardır bence !
Gece 02:00 de kahkaha sesleri son ses müzik , uykumdan uyanıyorum ... Bunlar hep gece 1 , 2 gibi odaya çıkıyorlar ben bunu farkettim , artık iki günde bir ben o saatlerde kalkar oldum . Eşimin uykusu çok derindir o bile uyanıyor .
Dün gece patlama noktası oldu , saat 23:30 elektirik süpürgesi çalıştı , olabilir belki bir şey kırılmıştır ama nasıl süpürüyo anlamadım duvara doğru resmen vuruyor şimdi bizim odaya süpürge ile girecek kadın :) ... eşim uyuyor kalktı saat kaç diye sordu bende yalan attım 10 dedim yoksa arar biliyorum , sonra geri yattı ,bunlar bitiremedi süpürgeyi hala devam ediyor ,eşim yine kalktı saate baktım gece 12 olmuş.
Ben arayacağım bunları uyuyamıyorum , arama etme dedim ama dinlemedi .
Konuştular adam evde değilmiş , söylermiş arkadaşına ,ama gece 12 ye kadar gürültü yapmaya sahipmiş vs vs vs ..
Sanırı duvarlara izalasyon yaptıracağız , duymak istemiyorum artık seslerini . İki bekar erkek kalıyor sevgilileri ile  ,kalsınlar yine bir şey demiyorum ama biraz daha dikkatli olsalar daha iyi olacak ..

Bakalım ilerleyen dönemlerde neler yaşayacağız ..

25 yorum:

  1. Nesrin insanlar birbirine saygı göstermeyi bilmiyor artık.Yere bişi dökülmüş olsa da elektrik süpürgesi o saate çalıştırılmaması gerekir.Aynı şekilde çamaşır makinesi, bulaşık makinesi de öyle.Sonuçta komşunu rahatsız ediyorsun ve buna hakkın yok.İzolasyon yaptırın canım biraz olsun işe yarar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle , insanlar çok rahat ya ben anlamıyorum ..Evde normal güldüğümde eşim canım biraz dikkat edelim diyor , sesimiz gider falan :) artık evde biz daha fazla dikkat etmeye çalışıyoruz ..

      Sil
  2. Gerçekten sıkıntılı bir durum Allah yardımcınız olsun

    YanıtlaSil
  3. en nefret ettiğim insan tipi yasalarda 23,00 sonrası çamasır makinası bile çalıstıramazsın ki kaldı sizdekiler 2 saat ne süpürmüşler öyle :) yazık ya insanlarda kültür,saygı sıfır

    YanıtlaSil
  4. Ahh sorma malesef öyleler inan çıldıracak gibi oluyorum . Sokakta gördüğümde siz de benim sesimi duyuyor musunuz diye soracağım .. Bir de hiç ortalık da yoklar bunlar ben anlamadım . Bir ara polis değillerdir diye düşündüm ama polismiş :)

    YanıtlaSil
  5. Zor gerçekten...
    Kendileri düşünemiyorlarsa sen ne desen de boş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle maalesef , az kaldı artık ne konuştuklarını da duyacağım ;))

      Sil
  6. anlayışsız insanlarla anlaşmak çok zor ama rahatsız olduğunuzu sık sık belirtin belki utanır susar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık duvara vuruyorum zaten 😂 Duvara vururken ben utanıyorum ...

      Sil
  7. GÖREVDE FİLAN OLABİLİRLE AMA ŞÖYLE BENİMDE ÜST KOMŞULARIM AYNI İNANILMAZ KABALAR ALTTAN BİŞEYLE VURDUĞUM ZAMANDA KAPIYA GELİYORLAR CIRLAMAY ARTIK MÜCADELEYE FARKLI YÖNDEN KARŞILIK VERİYORUM ONLAR BİZİ GECE RAHATSIZ EDİYORLAR BENDE ÖZELLİKLE HAFTASONLARI SABAH 6 MÜZİĞİ AÇIYORUM TAVANA DAYIYORUM SÜPRİZZZZZZZ AMY WİNHOUSE BACK TO BLACK SARKISI İLE UYANDILAR :))) TAVSİYE EDERİM BAZEN GÖRÜĞÜN MUAMELEYİ GÖSTERECEKSİN Kİ ANLASINLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allahtan bunlar uysal öyle ben duvara vurunca kapıya gelmiyorlar ... Geceleri sık sık duvara vuruyorum bende . Aslında iyi Fikir bende olmadık Zaman'da gürültü yapacağım 😂😂

      Sil
  8. Yaa nasıl gıcık bir durum bu insanlar neden bu kadar saygısız oluyor anlamış değilim benim üst kat komşumda bütün gün tepinmeyi çok sever konuştuk olmadı yürümeyelim mi diyor incelik sıfır

    Blogumda çekilişim var beklerim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende anlamıyorum , bir tuhaf allahtan bizimki şuan uysal ama eşim çıldırıyor her gürültü yaptıklarında arıyor ... . Bir de gıcık kaptığımız için her sesi duyar olduk

      Sil
  9. insanlar saygı neden özelliği kaybettiler maalesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencilleştikleri için bence

      Sil
    2. Ne de güzel söyledin , ah bir bilsem ...

      Sil
  10. gürültü yapanların saygılısı olmaz :))) inadına ses inadına gürültü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok doğru söyledin . O zaman bizde gürültüye son hızla devam edeceğiz hehehehhe

      Sil
  11. Sinir bozucu...Saygısız ...Ne desem boş...:((

    YanıtlaSil
  12. bence de aynı muameleyi sizde onlara yapın. bu devirde nezaketten kimse anlamıyor!

    YanıtlaSil
  13. Saat 12'ye kadar ses yapabilir miymis??? Kafayi yemis bunlar!

    Ah Nesrin, burada olsa ararsin polisi, gelir grünür, basar uyariyi cezayi, bak bakalim birdaha yapabiliyorlar mi... bir de kendisi polismis, yaziklar olsun ya...
    Alah sabir versin size canim.

    YanıtlaSil
  14. Boşuna demiyorlar ev alma komşu al diye. Aman aman çok rahatsız edici...

    YanıtlaSil
  15. offf varya yaramı deştin şu an..aynı benim yaşadıklarımı yazmışsın..yani Allahtan kiradayım, hani bi gitme noktam var(kızın okulu bitince tabii) yani bunlar nasıl böyle diyerek hayretle izliyoruz onları..çok ilginç bir aile ve normal değiller..çok fena çok!!

    YanıtlaSil