19 Nisan 2016 Salı

Müşterilerim Vol.152225558885 :)

Selamlar ,
Biliyorsunuz benim müşteri hikaylerim meşhurdur :)

* Bir bayan eşi ile geliyor , bir de bunlar dinlemesini de bilmiyor ne istediğini de bilmiyor ...
Şu şu şu aparta siz yatak seti vermişsiniz ben de ondan istiyorum dedi
-Bende fiyat verdim 650 tl diye
Aaaaaa HAYIR 550 tl vermişsiniz
- Hayır elimde faturasını gösteriyorum , fatura kestiğimiz için + kdv si oluyor diyorum
Hayır bana 550 tl dedi , ben onu arayacağım .
İnatla benim ona pahalı fiyat verdiğimi söylüyor elimde belgeleri ile gösteriyorum ama beni kesinlikle dinlemiyor , kısacası bana yalancı diyor. Bir konuşması var insanı aşağılar gibi görende 5 yıldızlı oteli var sanacak ...!
Sonuç olarak arkadaşı ile görüşüyor ve benim söylediğim fiyatın doğru olduğunu görüyor.
Tam o sırada Güral Porselen'in  satış elemanı geliyor adama diyorki , ay ben sizin otellerinizde tatil yaptım o kadar güzel ki .. .. Ama siz bilmeyebilirsiniz siz çalışansınız zaten diyor ..Bu kadar da terbiyesizlik görmedim .Kadını böyle saçını başını yolasım geldi !!!



* İkinci müşterim ,  yatak örtüsü istiyor .Ama nasıl bir şey istediğini inatla söylemiyor ,Annesi ayrı bir kokona zaten , kız bakıyor . Annesi ay hayır bu değil ay hayır aradığım bu değil . Ama ürüne düzgünce bakmıyor . Sonra ay kızım görmüyor musun burası bizim aradığımız ürünün konseptine uygun bir mağaza değil diyor ... Ben şok geçirdim ,peki nasıl isterseniz dedim .Başka ne diyebilirim ki  ... Annesi çekip gitti
Sonra kızına bir model daha gösterdim aslında onu beğendi ama annesi gittiği için o da gitti ..İki katlı kocaman mağaza neyini beğenemedi hiç bir fikrim yok !! Tabi zevk meselesi ne diyelim ..Herkes beğenmek zorunda değil tabi ..


* Bir tane de müşterim var o kadar babacan biri ki hep bana kızım diye seslenir , gerçekten çok güzel iki butik oteli var ama hiç artistlik yapmaz . Çok sevecen biridir.

İnsandan insana gerçekten değişiyor ...
Bende müşteri hikayeleri bitmez  ...




6 yorum:

  1. ayyy hep yaz ama böyle şeyleriii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında baya hikayem var ama unutuyorum yazınca ben bunları bir not alayım bir kenara :)

      Sil
  2. Kitap olur bu hikâyeler :)

    YanıtlaSil
  3. ay her sökterde gıcık insanlar var, allah sabır versin...

    YanıtlaSil
  4. Ay Allah'ım iyice görgüsüz bir toplum olmuşuz demek!. Genelde hiç bir şey değilken parası olanlar böyle mal oluyor!

    YanıtlaSil