11 Nisan 2016 Pazartesi

Ufak bir Kaçamak - Uşak -Ulubey Kanyonları

Biz koçişko ile ufak bir kaçamak yaptık ,bizim çok sevdiğimiz dostlarımızın yanına gittik. Benim üniversitedeki öğretmenim ama biz abla kardeş gibi olduk . Eşinin doğum günü vardı ve biz süpriz yaptık .

Biliyorsunuz daha öncede paylaşmıştım Ulubey Kanyonları çok  meşhurdur. Yeni bir cam teras yaptılar , o kadar güzel olmuş ki ... Farklı şehirlerden gelenler oluyor . Çok güzel bungolow evler yapılmış. Hayran kaldım , ben orada okula giderken hiç böyle şeyler yoktu bildiğiniz köy gibiydi :)


Cam teras giriş 3 tl , o kadar çok korktum ki .. Kalbim küt küt attı bu kadar korkar olduğumu bende bilmiyordum .



Benim canlarım sizi seviyorum 




Ne kadar yüksekte olduğumu görüyorsunuz değil mi ? Korkmamak elde değil ki :)







... ve sevgili Hür hocamızın doğum günü ...
Müzik öğretmeni olduğu için en uygun pastanın böyle olduğunu düşündüm .
Fazla çikolatalıydı ama yine de güzeldi :)

İnsanın böyle dostu olması çok güzel , iyiki varlar ,şanslımıyız biz ne :)




16 yorum:

  1. Kanyon harikaymış gerçekten... Ama fotoğrafta bile aşağıya bakarken bir tuhaf oldum :) Çıkamama ihtimalim var benim o camın üzerine :)
    Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o kadar emin gittim ki ama sonra çok korktum :)
      öpüyorum

      Sil
  2. Bu bahar havasında süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Büyük Kanyon'daki Skywalker gibi yapmışlar demek. Çok merak ettim bak.

    Pasta gerçekten çok müzikal olmuş, arkadaşınız iyi ki doğmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolun oralara düşerse mutlaka uğramalısın , hemen yanında ki okulda ben okudum :)) teşekkürler canım

      Sil
  4. Aşağı inmek için asansör ve kanyonun bir ucundan diğer ucuna teleferik hattı projeleri olduğunu okumuştum, hayata geçti mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ama hazırlıklar yapılıyor , resturant ve cafe yapıldı. Ayrıca yörenin yemekleri ve hediyelik eşya satılacak yerlerde yapılıyor.Çok güzel bir yer olacak ...

      Sil
  5. Ne güzel bir gezi olmus, ne iyi yapmissiniz:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba çok güzel bir post olmuş , blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim :) http://nuranseker.blogspot.com.tr/?m=0

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz , bende takibe alıyorum sizi

      Sil
  7. sizin için ufak, benim gibi yoğun bi insan için kocaman bir kaçamak olurdu bu. Çok güzelmiş, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darısı başına diyelim :) arada kaçamak yapmak gerçekten iyi oluyor

      Sil
  8. Nesrin çok yüksekmiş hakkaten, bu arada seçtiğiniz pasta harika.Bi de hazı yola çıkmışken İstanbul'a da gelseydiniz ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne de güzel olurdu ama orası biraz uzak kaldı bize. Valla ben çok korktum üstünde gezerken :)

      Sil