13 Mayıs 2016 Cuma

Enteresan değil mi ?

Yeni moda meclis üyelerinin esnafları gezmesi ...
Bizim çarşıdaki dükkana gitmiş ,çalışanımız da adamı tanımamış , Atatürk desenli el yapımı kahve takımını beğenmiş, bana bunu hediye et demiş , çalışanımız da öyle bir yetkiye sahip olmadığını söylemiş. Ben sizin patronunuzu tanıyorum o bana hediye eder demiş sonra gitmiş ..
Babamı aramış babam da tamam demiş .Çalışanını yollamış ve almış kahve fincanını ...
Ben şu soruyu sorarım 
Esnafa destek böyle mi oluyor , 150 tl lık el yapımı kahve fincanını hediye isteyerek mi ? 50 tl verirsin bana bu fiyata ver dersin ... 
Her yeri gezip çekiyorsun koyuyorsun facebookuna !! Bari onu koysaydın ...
Açılışa çağırdık ona bile gelmedin , çünkü ayağına kadar gelmediğimiz için ! Kendi işletmesi olan resturanta bıraktığımız için ...

Ben anlamıyorum anlamak da zorlanıyorum 
Haksız mıyım ??



4 yorum:

  1. aaa ne kadar ayıp bir şey
    bunun hiç olmaması lazım
    nasıl insanlar var
    çok ayıpladım çokkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende şaşkınlık içinde kaldım inan .. bunu buraya yazsam mı yazmasam mı diye de baya düşündüm ama yazdım gitti

      Sil
  2. Ah,ah herkes küpünü doldurmak peşinde...

    YanıtlaSil