18 Mayıs 2016 Çarşamba

Biz Bugün Evlenmişiz

Huhuuu , biz 3 yıl önce bugün evlenmişiz... Fotoğraflarıma baka baka doyamıyorum :)
Zaman ne çabuk geçti ne çok heyecanlıydım ...
Koçişkom bir daha bu dünyaya gelsem yine seninle evlenirim , bana yaşatığın bu güzel günler için teşekkür ederim :)
Seviyorum seniii !!

E hadi sizi fotoğraflarımla baş başa bırakayım :)














Bu fotoğrafımı çok seviyorum ...























Kısacası bütün fotoğraflarımı çok seviyorum 



Canım babam ...


Nikah memurunu dövebilirdim , beni ne deli etti kocamın adını babasının adını söyledi yani 
Sayın Nesrin Civan , Ali Üstün ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz ?
bizi bir gülme tuttu gökhan dicektiniz sanırım 
Sonra nikah şahidim Samira'nın adını Samiramis dedi 
Gelmeden önce bir okuyabilirdin değil mi ??









Arabamı da çok severek seçtim , bir arkadaşımızın arabasıydı biraz değişiklik olsun istedim , hep aynı olmasın değil mi :)

17 yorum:

  1. Bak şimdiii, günlerdir yayımladığın en güzel gelinle damat bence burada :)

    Birlikte nice güzel yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın teşekkür ederim , ard arda paylaştım tam benim evlilik yıldönümüne gelmiş herkesin düğünü :)
      Öpüyorum kocaman

      Sil
  2. Nesrincim seni canı gönülden tebrik ediyorum. Mutluluğunuz katlanarak devam etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim canım benim :)öptüm çok

      Sil
  3. fotoğrafların enerjisi harika, belli ki unutulmaz bir gün olmuş... 13yıl sonra da aynı heyecanla hatırlaman dileğiyle, aşkla ;))

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir dilek oldu bu böyle , çok teşekkür ediyorum :) sevgiler

      Sil
  4. Daim olsun mutluluğunuz, nice 3, 33 senelere inşallah. Gerçekten de resimler çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallahhh :)
      Ben de baka baka doyamadım fotoğraflarıma
      teşekkürler

      Sil
  5. Ömür boyu mutlu olun inşallah ♥

    Yalnız evet sizde çok güzelsiniz ama arabanıza bayıldım :)) Çok hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi araba gerçekten çok güzel bir fikir oldu :)
      teşekkür ederim

      Sil
  6. Ne guzel ic acan fotograflar :) Omur boyu mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum :) sevgiler

      Sil
  7. Yürekten kutluyorum yildönümünüzü Nesrin'cim, harika resimler, bayildim!:) Mutlulugunuz hep daim olsun insallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim , öpüyorum seni

      Sil
  8. Hep mutlu olun birtanem. 30. yili da görmek dilegi ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok çok teşekkür ederim darısı başına diyelim o zaman :)

      Sil
  9. Ne hoş fotoğraflar, anlar..

    YanıtlaSil