17 Mayıs 2016 Salı

Düğün Sezonu Başladı , Kaan Yıldırım ve Ezgi Eyüpoğlu Evlendi



Merhabalar
Evlenen evlenene ... Kenan ile Sinem evlendiği gün Kaan ile Ezgi de evlendi  bir de aynı gün Sümeyra Erdoğan evlendi :)

Bu ikiliyi çok tatlı buluyorum daha önce ikiside Ulan İstanbul 'da oynamıştı .
Damatlığı çok çok beğendim gerçekten artık papyon erkeklere çok yakışıyor .
Kızımızda güzel olmuş ama saçları topuz olsa da mı güzel olacaktı ne siz ne diyorsunuz 
Bu arada ne kadar çok gelin eleştirdim ben bu hafta :) Birinin elbisesini beğenmem birinin saçını beğenmem :))










Zaten artık ayakta kıyılan nikahlar çok daha fazla in oldu ...


E ne diyelim 
Mutluluklar dileriz 

9 yorum:

  1. Gelinliğin üzerindeki tüldeki çiçeğimsi şeyler hiç hoş durmamış, kaba göstermiş sanki. (Moda uzmanı konuştu :) (Çekirdekleri bitirdik miydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitti bitti çekidekler , dur ben bir koşu marketten alıp geleyim :) evet dimi ya şimdi farkettim kafası küçücük kalmış :)

      Sil
  2. Kaan da Ezgi de çok güzel olmuş :)) Az önce okudum bende internette haberlerini ikisini de diziden itibaren çok sevmiştim :) Bence en yakışan çift oldular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de en yakışan çiftimiz :)

      Sil
  3. aylardır gelinlik bakan, ve kendi gelinliği de tam istediği gibi olmamış bir yeni gelin olarak diyorum ki, o gelinliğe o saç, o geline o gelinlik olmuş mu hiç ? olmamış :p

    sevgiler :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hiç olmamış kuaför de dememiş mi bu saç modeli olmaz diye ...
      neyse gelin beğendiyse sorun yok :)
      bende de sevgiler :))

      Sil
  4. Nesrin ben bu ikiliyi tanımıyorum yaw...Ama hoş bir çift olmuşlar, Allah mesut etsin...

    YanıtlaSil