11 Mayıs 2016 Çarşamba

İlk dikiş ...

Selamlar ,
Dün Arel'im düştü ve dudağının içine 4 tane dikiş atıldı ...
Kuzum benim çok ağladı ama şuan resmen unuttu yine aynı hızla devam ediyor koşmaya ...
Biliyorsunuz ki Arel bizim mağazada büyüyor ... Annesinin ayağına takılıp ahşap bazanın kenarına çarpıyor ağzını , ağzı kan içinde kalmış ilk çok ağlamış ama araba sevdalısı Arel'im , arabaya binince susmuş ,annesinin saçını okşayıp ayyy demeye başlamış.
Tabi hastaneye girince kıyameti koparmış ... Oysa çok severdi doktor amcasını ama dikiş atılma konusu girince işin içine haklı olarak çığlığı basmış...
Ablam dışarda ağlıyor Arel içeride , benimde sonradan haberim oldu . Hemen gittim yanlarına .
Kontrol için hastanenin içine girince yine çığlığı bastı Arel'im ...
Şimdi çok şükür bir şeyi yok yine aynı şekilde koşmaya devam ediyor ...
Ah bebeğim benim kıyamam ben sana ...

15 yorum:

  1. Canım canım, geçmiş olsun. Nazar değdi oğluşa. Bilgiç'in de olmuştu dikiş macerası. Ağız içi çabuk iyileşir neyse ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet allahtan ağız gerçekten çabuk geçiyormuş..Çok teşekküerler sanırım artık her çocukta bir dikiş macerası vardır ..

      Sil
  2. ÇOK GEÇMİŞ OLSUN ÜZÜLDÜM :( TEZ ZAMANDA İYİLEŞSİN DİKİŞİ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bizi de üzdü minik fare ama çok şükür aynı hızına devam ediyor

      Sil
  3. Canım çok geçmiş olsun, çoukların bir yeri acısa bizlerin bin yeri acıyor...
    İyi olmasına sevindim. Kocaman öpüyorum sizi :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim , valla ablam daha çok etkilendi Arel' e göre şimdi daha da korkar oldu ama Arel aksine yine her yere koşuyor , yürümüyor koşuyor beyefendi
      Bende çok öptüm sizi

      Sil
  4. Nesrin çok geçmiş olsun....Bende başlığa bakınca...Nesrin ne dikmiş ki diye geldim...Sonra okuyunca çok üzüldüm...Rabbim beterinden korusun...Düşe kalka büyüyorlar işte ...Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlık biraz farklı oldu haklısın , çok şükür iyi miniğimiz aynı hareketliliğe devam bugün doktorda kontrollü var . benden de kucak dolusu sevgiler

      Sil
  5. Ah minik. Geçmiş olsun, çocukların ağrı eşiği daha mı yüksek diyorum bazen. Hemen toparlanıp, oyuna dalıyor. Biz olsak üç gün ah vah ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de aynı şeyi düşündük ablamla , biz olsak ah dudağım ahh başım deriz . Bizimkisi maşallah aynı hızla devam ediyor ..

      Sil
  6. ah kıyamam... Gelmiş geçmiş olsun Nesrincim.
    Çocuklar düşe kalka büyüyorlar diyoruz ama keşke bodoslama gitmeseler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke canım , teşekkür ederim ..

      Sil
  7. Cok gecmis olsun canim benim. Oluyor böyle seyler ne yazik ki :(

    YanıtlaSil