19 Mayıs 2016 Perşembe

Müşterim Vol :11000555999

Ahh millet insanlar çıldırmış sanırım
çok taze yaşadığım olayı hemencik şuraya yazayım

Mağazadayım bir kadın bağırıp duruyor , sorun ne diye soruyorum devam ediyor bağırmaya ...

Sonra çekti gitti
Bende çalışanlarımıza sordum
2 tane çocuğu var bayanın 1 saatir mağazada geziyor , çocukları en son babamın davulu ile oynarken gördüm , oynasınlar çok sorun değil diyerek ofise geçtim ,
Sonra çocuklar aşağıya inmiş bizim çalışanların eşyalarını koyduğu yerde etiket tabancasını almışlar , tabancaların ucu sivri çalışanımızda siz bunları nerden aldınız bunları bana verin yerine koyalım sonra çocuklar gitmiş , kulaklık , tablet koyduğumuz rafta hepsini dağıtmışlar , çalışanımız da anneniz nerde diye sormuş bunlarda göstermiş
Lütfen çocuklarınızı uyarır mısınız demiş buda çıldırmış ,
Nasıl bağırıyor ben çocuklarımı uyarıyorum , ben çocuklarımı özgür yetiştiriyorum böyle kısıtlayamazsınız falan filan ben öğretmenim bilmem ne ...
Çalışanımızda susmuş ben kötü bir şey demedim sadece uyarmanız gerektiğini söyledim demiş.
Sonra ben indim aşağıya ne oluyor bir sakin olun dedim , derdini anlayamadım inanın ...
Çocuklar da bende br şey söylicem deDi, ve söylediği şey ,  benimde çocuğum var seninde çocuğun var neden böyle davranıyprsun diyor ...? ne senin çocuğun mu var ?? 5 yaşında ki çocuk neler diyor bize .?
Bu çekti gitti 5 dk sonra geri geldi .
Buyrun bir ofise geçelim sakin olun dedim gelmedi
Çocuklardan rahatsız oluyorsanız buraya yazın çocuklar giremez diye ..
Sorun çocuğunuza zarar gelmesi sivri etiket aletleri ile oynarlarsa onlara zarar gelebilir ve uyarmış sizi kötü bir niyet yok diyorum
Siz çocuk büyütmediniz mi diyor bana , bu mağazada bir çocuk büyüyor zaten dedim
Böyle davranacaksanız bize çocuk mağazaya gelmeyecek diye yazı koyun diyor
Özür diledik olmadı herkese duyuru yapacağım herkese söylicem bu yaptığınızı bana diyor, en sonunda bizde çıldırdık ve söyleyin bizim yapabileceğimiz bir şey yok ..özür diledik daha ne yapmamız gerekiyor ki .. Sonunda yok çok fazla büyüttünüz dedik. tak etti valla ya Diğer müşterilerimiz rahatsız oluyor dedik .
Müşteriler geliyor müşterinin yanında bağırıyor , diğer müşteri zaten bu kadının derdi ne allah aşkına ne diye bağırıyor diye sormuş çalışanımıza bu kadar da abartılmaz ki ..
Ben hala sorunun ne olduğunu anlayamadım siz anladınız  mı ??

16 yorum:

  1. En sinir olduğum konu...
    Özür dilemekle hata etmişsiniz. Kabahati olan özür diler, öyle değil mi? Mağazalara elbette ki çocukla girilebilir. Annesinin yanından ayrılmamak şartıyla. Maalesef toplumumuzun geneli çocuğuna sahip çıkmayan kadınlarla dolu. Çocuk değil, canavar yetiştiriyorlar adeta. Güne gider çocuğuyla ilgilenmez, düğüne gider, alışverişe gider ilgilenmez, salıverirler ortaya. Olay bu. Sorun burada...

    Bir de öğretmenmiş. Öylelerinin yetiştirdiği çocuklardan da hayır gelmez. Öğretmenlik mesleğini de lekeliyor utanmadan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan gitmesi için özür diledik kadın bunu bekliyormuş arada onu da söyledi bak yazmasını unutmuşum ;) özürümüzü de diledik daha ne istiyorsunuz da diye en son söylediğimiz söz bu oldu ;) gerçekten de resmen öğretmen kimliğinin arkasına saklanıyor , bence kadın çocuklardan bıkmış ve kaldıramıyor gibi geldi ... Maleaef çoğu müşterim gerçekten çocuğuna sahip çıkamıyor hiç bir şekilde söz dinlemeyen çocuklar yetişiyor ...

      Sil
  2. Var böyle de modeller insanlar cocugumu iyi yetistiricem diye ne yapcaklarını şaşırdı. En iyi anne onlar en iyi çocuk onlarda :/ birde kendilerini disaridan gorseler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet özgür olacak diye diye şımarık söz dinlemeyen nesil yetişiyor... Sanki çocukları dövdük , öyle avaz avaz bağırdı ..hala etkisinde kalmışım hala anlamakta zorluk çekiyorum

      Sil
  3. ilginç cidden, çocuklarına sahip çıkmalı insanlar, her yerde özgürlük olmuyor maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmuyor , böyle özgürlük bence hiç bir yerde yok ...

      Sil
  4. Evinde çocuğunu ne kadar özgür yetiştiriyorsan yetiştir. Dışarıdayken huzur bozmaya ne gerek var. Şimdi artık çocukların yaramazlığına umursamamak "özgür yetiştirmek" oldu. Bu gibi insanlar genelde kendi evinde çocuklara hiçbirşeyi dokundurtmazlar. Dışarı çıkınca, komşuya misafirliğe gidince de umurları olmaz.Kırsın, döksün, karıştırsın. Birşey söylenince de kötü siz olursunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle malesef , çocuktur tabiki yaramazlık yapar ama her şeyinde bir sınırı var ...

      Sil
  5. Özgürlük başkasının alanına girene kadar özgürlüktür. Öğretmen olduğunu söyleyen bir kişinin bunu bilmesi gerekirdi. Boş ver canım, takma kafana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru söyledin , öğretmen özgürlük kavramını , nerede nasıl davranılacağını daha iyi bilmesi gerekirdi ..
      Öyle bir anı olarak kaldı..

      Sil
  6. O kadının öğrencilerine de Allah yardım etsin anacım.

    Özgür çocuk yetiştireceksek tepemize de çıkarmanın bir alemi yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende aynısını dedim , nasıl bir nesil yetişiyor acaba ??

      Sil
  7. Cok afedersin ama bizim bu türk milletinde vardir cocugunu ortaya salip dogru dürüst ilgilenmemek. Hicte özgürce yetistiriyorum ayaklarina yatmasin. Almanya'da dügünlerde ve kina gecelerinde yasiyoruz bu sorunu en cok. Bir sürü cocuk dans pistinde, cift geliyor, anons geciyor cocuklarinizi yaniniza alin diye, bana misin diyen yok.... Cok sinir oluyorum ben böyle büyütenlere. Biz zamaninda annemizin yanindan kalkmazdik. Bir alisveris merkezine girsekte elinden tutar gezerdik. Özgürlük degil bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kesinlikle ben hiç bilmem ürün karıştırdığımı başkalarının dolabını açıp kapattığımı.
      umursamaz bir toplum olduk ... yeterki kendi rahatları yerinde olsun çocuklar istediği kadar azıtabilir sorun değil ..

      Sil
  8. İşte bizim ülkedeki en büyük sıkıntılardan..Bir konuda, durumda bilgi olarak kendimizi yetiştirmeden uygulamaya geçiyoruz. Altı dolu olmayan bu uygulamayı da sanki hayat meselemiz gibi uçlarda savunuyoruz.. Ah ah, Allah sabır versin, insanlarla uğraşmak zor sahiden..

    YanıtlaSil