23 Mayıs 2016 Pazartesi

NE İZLEDİM - DELİBAL

Merhabalar
Dün akşam film izlemeye karar verdim uzun zamandır merak ediyordum ,sinema filmine gidememiştim o sıralar Almanya'da tatildeydim .. İnternete de baya geç düştü ..
Sonuç olarak dün izledim , beklediğimden çok çok daha güzel bir filmiş... Bir aşk bu kadar mı güzel yaşanır ... Filmin içinde neden diye sorduğum bir kaç yer oldu ... Finalı çok etkileyiciydi ama ayyyy söyleyemem ... !
Bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum ..



İyi haftalar :)

15 yorum:

  1. İyidir aşk filmleri.izleyeyim o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen güzeldir :) izlemek iyi geliyor

      Sil
  2. İzlenecekler listemde ama bir türlü fırsat olmadı...
    İnşallah bu yaz izlerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzle canım özellikle evlilik teklifine bayıldımmm

      Sil
  3. haftasonu bende izledim hemde ağlaya ağlaya çok güzeldi gerçekten fakat ben delibakın hastalığını bi çözemedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o yüzden yazmayacağım dedim ya inan anlamadığım bir kaç yer var aslında ilaçlarını kullansa kurtulabilirdi öyle değil mi ? ne bileyim anlamadım ama en güzel evlilik teklifiydiiii

      Sil
  4. ben ilk başta haplandığını filan düşündüm sonra aynı yeri bir kaç defa daha izledim yok anlamadım,hatta sadece orasını eşime izlettim oda anlamadı neyse çözen biri yazar elbet :)
    her saniyesi çok güzel işlenmişti,çok umutlu değildim ama Füsun karakteri çok doğladı mesela,annesi ile paylaşımları,annesinin vefat ayyyy ne ağladım ne ağladım güzeldi izlenmeli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraktımdan internetten araştırma yaptım :) bipolar hastalığı varmış , manik depresif rahatsızlığıymış.
      bir yorumcunun şu yorumunu paylaşmak istiyorum
      Filmi dün akşam izledim gidip gitmemek konusunda kararsız kaldım aslında... Bipolar rahatsızlık filmin en başından beri işlenmekte yerinde duramayan bir çocuk var ortada bipoların en belirgin özelliğidir bu durum..Ayrıca yerinde duramayan ve sürekli üreten, az uyuyup ful enerjiyle hayatına devam eden bir çocuk...Bu filmdeki aşkın o kadar hızlı yaşanması da yine bu hastalıkta tüm duyguların pik noktalarda yaşanmasından kaynaklanır... Herkese çok saçma gelen o hızlı kararlar filmdeki aşkı 2 saate sığdırmakla alakalı değildir. Sadece bipolar hastası tüm duygularını çok hızlı yaşar, hızlı aşık olur, hızlı koşar, hızlı üretir , hızlı evlenir ve bunun gibi birçok şey...Keşke önce hastalığın ne olduğunu bilip sonra izleseydi olumsuz yorum yapanlar... Evet bir bipolar hastası olarak izledim bu filmi ve gerçekten çok etkilendim... Herkesin emeğine sağlık..
      demiş , sanırım Barış karekteri bu iniş çıkışlarını kontrol edemediği için ve eşine zarar vermekten korktuğu için intihar etti..

      Sil
  5. süpersin Nesrin inan meraktan çatlamıştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bende ve iyiki araştırmışım ohh içim rahatladı :))

      Sil
  6. Sinemada izleme fırsatım olmuştu. Çok sevmiştim evlilik teklifi sahnesini falan. Sonlara doğru hüzün çöktü kaldı ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten keşke acı son olmasaydı ama leyla lyda tuğutlu çok iyi bir oyuncu olduğunu tekrar kanıtlamış oldu :)

      Sil
  7. Ben izlemedim ama yorumlarda sonunu okudum yaaaa:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay allah bu kadar detaylı yazışmasamıydık ne ...
      filmin sonunu öğrenmiş oldun ama yine bir izlesen iyi olur diye düşünüyorum :)

      Sil
  8. Romantik film pek sevmiyorum ama denk gelirse izlerim o halde :D

    YanıtlaSil