25 Mayıs 2016 Çarşamba

Ne İzledim -Nadide Hayat








Güzel bir film ile sizlerleyim...
Nadide hanım , 30 yıllık hayat arkadaşını kaybedince kendisini bir boşlukta bulur.Bir kaç hobiler edinir ama bir türlü adapte olamaz . En son kararı bıraktığı okulu devam etmek olur ...
Ve bir araştırma için mavi tura çıkarlar sonrasını da izleyerek öğrenebilirsiniz :)
Güzeldi , keyif aldım ..
Bir insan yeterki istesesin yapamayacağı hiç bir şey yoktur sonucunu çıkarttım 
iyi seyirler dilerm :)
Bu aralar filmelere sardım ben tavsiye edeceğiniz bir film varsa seve seve izlerim 



9 yorum:

  1. Ah, tavsiye ne iyi oldu. Ben de film izleyeyim keyifli olsun yormasın diyordum. Bu filmi de sinemada izleyememiştim. Ben de bakayım bu aralar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence keyif alırsın :) sevgiler

      Sil
    2. İzledim, hoş filmdi :D Teşekkürler :)

      Sil
  2. Yuppiii ilk defa izlediğim bir türk filmi :D

    Demet Akbağcığım hiç kalmamış mimikleriyle bile güzel rol yapmayı beceriyor,nasılsa artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya , o kadın kendine ne yaptı öyle , yaşlanmış o dudaklar şişmiş ben izlerken bu kadına ne olmuş dedim valla

      Sil
  3. Geçen başka bir blogger daha yazmıştı. Ben de izleyeyim bari :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın filmi olmasada izlenecek filmlerin içinde:)

      Sil
  4. Nesrin ben de sinemada seyretmiş ve sevmiştim. Film çok eleştiri almıştı ama anlam veremedim.Bence gayet güzeldi. Sana örebileceğim film ise Roseanna's Grave olabilir. Ben yakın zamanda seyrettim ve çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki eleştiri aldığı yer bazı yerlerin animasyon olduğu ile ilgili mi acaba bilmiyorum ama ben sevdim .. Öneri için teşekkür ederim canım

      Sil