16 Mayıs 2016 Pazartesi

Ve.... KENAN İLE SİNEM EVLENDİ

Hayran olduğum Kenan İmirzalıoğlu evlendi hemde Sinem Kobal ile... Ben bu kızı bu adama nedense yakıştıramadım . Ya Sinem 'in oynadığı diziler  hep böyle mıymıytın roller olduğu için mi bilmiyorum ...
Düğünleri Cunda' da oldu , dekorasyon çok güzel olmuş 
Gelinliği ise güzel ama biraz daha kabarık olsa güzel olmaz mıydı ya ne bileyim dümdüz ... Ben biliyorsunuz kabarık model seven biriyim :)
Saçını çok beğendim çok doğal ve güzel olmuştu ...






Birbirlerine evet dedikleri an gerçekten çok romantikdi ... Kenan ile göz göze geldiler ve Kenan elini öptü ayyyyy çok güzeldiii :)))




Bu fotoğraf favorim oldu






Şimdi gelelim davetliler ne giymiş 


Özge Özpirinçi ve sevgilisi Burak Yamantürk , bu çifti birbirine çok yakıştırıyorum ...Ama kıyafetini beğenmedim ...


Kıvançççççç ....Çok severim kendisini  , eşi keşke biraz daha özenli giyinseymiş ...Saçlar çok özensiz olmuş ..Aslında elbise kötü değil ama saçlarını farklı yapsa daha güzel olacağına düşünüyorum 








Hepsi kızlarındaki Cemre , elbisesini çok beğendim , sade ve şık olmuş 







Barış Falay ve Esra Ronabar , bu çifte de hayranım ama nedense bu sefer kameralara gülmemişler biraz suratsız çıkmışlar :)





Fahirye Evcan ve Burak Özçivit , yakında bu çiftimizden düğün haberi bekliyorum :)
Fahriye Evcan çok ama çok güzel olmuş ... Ben çok beğendimm, düğünün en güzel bayanlarından biriydi


Engin Altan Düzyatan ve Neslişah Alkoçlar , ben nedense Neslişah'a bir türlü ısınamadım ...


Düğünün en güzelleri arasında tabiki Bergüzal Korel vardı ... Bu kadının giyinişi gerçekten çok güzel ...



veeee İlker Kaleli de düğünde şarkı söylemiş , internette izlerken bende çok keyif aldım :)



Kaçmamakla en güzelini yaptılar basın mesupları ile de hatıra fotoğrafı çekildiler 



Ne diyelim ömür boyu mutluluklar dileriz , artık güzel bir bebiş de gelsin o zaman :)

14 yorum:

  1. Bende sinem koballa ikisini bir türlü yakıştıramadım :) Sinem güzel kız, mutlu olsunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , güzel bir kadın :) ne diyelim allah mesut etsin :)

      Sil
  2. Gelinlik tam benim sevdiğim modellerden :) Özge yüz yaşında gibi çıkmış, çok severim onu halbuki. Kıvanç'ın eşi hamile mi? Ay çekirdeğim nerede, düğünde çekirdek çitleyip gelenleri izliyorum gibi keyif aldım şu an :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Özge'yi ama olmamış zaten kısa boylusun neden önü kısa mı yırtmaç mı ne olduğu belli olmayan bişi giydin :) Hem eski manitan da geliyordu saçlarını biraz daha özenerek yapsaydın dimi canımm :) ayyyy hemen getiriyorum çekirdekleri ... :)

      Sil
    2. gelinlik için de bişi dicem ama çok düz değil miiii zevk meseli tabiki valla bişi demiyorumda ablam ilk görüğünde gecelik mi giymiş bu dedi :))

      Sil
  3. Fahriye Evcen'in ve Bergüzar Korel'in kıyafetlerini ben de çok beğendim Nesrincim. Ben gelinliği de beğendim aslında belki senin dediğin gibi biraz daha kabarık olsa daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelinliğin üst kısmı ve sırt dekoltesi çok güzel olmuş tekrar inceledim bugün ;) öperim seni

      Sil
  4. Ask bu tabii, hic birsey denilemez ama ben Kenan'in bu kizla birlikte olduguna ve simdi de evlendigine hala inanamiyorum dogrusu. Yanina yakistirdigim en son kisilerden biriydi sanirim:)

    Artik ünlülerin evliliklerine insan pek sevinemese de (cünkü bir kac sene sonra ayrilmalari hep cok muhtemel oluyor ne yazik ki) yine de Allah mesud etsin diyorum. Cok mutlu olsalar keske, hic ayrilmasalar...

    YanıtlaSil
  5. Keşke öyle olmasa gerçekten de ... sanırım fazla egoları mı oluyor ya da ne bileyim kıskançlık mı fazla oluyor bilmiyorum . . . allah mesut etsin :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de Sinem Kobal'i bir türlü yakistiramadim yahu. Bir tek ben degilmisim böyle düsünen. Ve aralarinda ki yas farki da bence zor. Biri 28, digeri 41

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kenan 41 olmuş mu yaaa ahh canım baya yaşlanmış evet baya baya varmış ... :)
      Sevgili olduklarını inanmamıştım yok dedikodudur dedim bir baktım evlenmiş :)

      Sil
  7. Çok yakıştılar, Sinem Kobal'ı severim ben :))

    YanıtlaSil
  8. Eheh, sadece ben mi yakıştırdım üstteki yorumları okudum da şimdi :D

    YanıtlaSil
  9. Ay ben ne zamandır magazin izlemiyormuşum, şoktayım şu an :)
    Gelinliği ben de sevmedim. ..

    YanıtlaSil