14 Haziran 2016 Salı

Annemin doğum günü ...




Benim biricik annem , bugün senin doğduğun gün ,normalde bir kaç gün önceden hazırlanırdık bugün için ... Doğum günleri bizim için hep çok önemliydi... Güzel annem bugün yine çiçeklerimle geleceğim yanına ... Çok özlüyorum seninle yaşadığımız her anı çok özlüyorum ... Yokluğuna hiç alışamadım ki , sanki bir gün çıkıp gelecekmişsin gibi ... Seni çok seviyorum , anne biliyor Musun rüyalar çok gerçekçi oluyor o Zaman sanki yanımdaymışsın gibi .. Rüyalarımda görüşmek dileğiyle annecim ... İyiki doğdun , iyiki benim annem oldun...



8 yorum:

  1. mekanı cennet olsun canım melek annenin
    sabır diliyorum sana

    YanıtlaSil
  2. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun anneciğinin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ediyorum ..

      Sil
  3. Ne güzel fotoğraflar, anılarımız hep bizimle iyi ki. Huzur içinde yatsın anneciğin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiki var bu fotoğraflar ... çok teşekkür ederim

      Sil
  4. Bazı rüyalar öylesine gerçek ki uyandığımız sabaha küfrettiriyor. Sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil