3 Haziran 2016 Cuma

Bugün de bunu dinleyelim


Beni takip edenler bilir ben şarkı söylemeye hayran biriyim  , bir o kadar da şarkı dinlerim.
Mikrofon sevdamı da etrafımdakiler bilir :)
Koçişko bundan dolayı bana karaoke seti almıştı içinde mikrofonu olan :)
Ama böyle toplu ortamda şarkı söylemem utanırım :)
Üç tane ses kaydım var dinlemekten bıkmadığım aslında bir gün burada paylaşabilirim :)
Sesim normal yani öyle hayranlık bırakacak bir sesim olduğunu düşünmüyorum :)

Dirty Dancing çok çok sevdiğim bir film , şarkıları ayrı bir güzel ... Bıkmadan izleyebilirim .
Rahmetli annem de çok severdi .. Bu şarkıları dinleyince hep aklıma gelir ...



Time Of My Life şarkısını son ses açıp ;ablam , annem ve ben deli gibi dans ederdik Ne çok mutlu olurduk , gülerdik , krem şişelerini mikrofon yapardık ..
Anılar işte ...




Sizi bu güzel şarkılarla baş başa bırakıyorum 
sevgiler




6 yorum:

  1. Ahhhh en sevdiğim filmlerdeeeennnnnn ♥

    YanıtlaSil
  2. anılarrrr ..... eskiye götürdü bu şarkı beni:)

    YanıtlaSil
  3. Üniversite birinci sınıftaydım, boş derste gidip izlemiştik. Ertesi gün bir daha gidip izlemiştik. Bileti bile durur hâlâ :) Film müziklerinin de kaseti vardı bende, hepsini başka severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa ne kadar güzel , evet diğer şarkılarını da bende çok seviyorum ama bu şarkıları daha bilindik ... Unutamazlar arasında olan film ...

      Sil