20 Haziran 2016 Pazartesi

Fittiz :)



Selamlar ,
Geçen yazımda bahsetmiştim , Formeo ekibi ile diete başladığımı .. Çok sevecen bir diyetisyenim var , çekinmeden herşeyi sorabildiğim .
Tahlillerim çıktı ve d vitamin ve b12 vitamin eksikliğim çıktı . Hemen onunla ilgili ilaçlara başladım .
İlk planda olan sağlığım , sağlıklı bir şekilde diete başlamak ...

Her şeyi tartarak yapıyoruz ..
Mutfak tartımı yanımdan ayırmıyorum :)
İlk hafta protein ağırlıklı bir diet yapıyoruz  .

İş yerinde öğlen yemeğimi yediğim için bir gün öncesinden yiyeceklerimi tartıyorum .
Bu arada fotoğraftaki makarnayı gördünüz değil mi :)
Kıymalı , peynirli yiyebiliyorum 
Dieti birlikte yazdık , 2 top dondurma hakkım bile var daha ne olsun 
Ayrıca sabahları da 2 tane yumurta yiyorum biraz fazla olmadı mı acaba dedim ama omlet peynirli , dere otlu omlet yapabileceğimi söyledi sevgili Şeyma Hanım ...
Çok fazla spora yüklenmemem gerektiğini söyledi haftada 4 gün yürüyüş, kaslarımı zedelememem için ..
İnanın çok mutluyum  , ailem , eşimde çok destekçi ... Hedefim 20 kilo vermek
Hadi inşallah :)












19 yorum:

  1. oooo süper hadi bakalım incelmiş fotograflarını da görürüz inşalla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım bakalım şuan gayet mutlu ilerliyorum :)

      Sil
    2. SÜPER MOTİVASYONDA YERİNDE SEVİNDİM :)

      Sil
    3. Evet şimdilik öyle ama böyle de devam edecek gibi ,diyetisyenim çok şeker

      Sil
  2. Gitsin kilocuklar, hadi inşallah hedeflediğiniz kiloya, kısa zamanda ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
  3. Her şeyi tartarak yapmanızı tebrik ederim :) O zaman gitsin kaloriler, gitsin kilocuklar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy gitsin vallla , evet tartı ile geziyorum :)

      Sil
  4. inş. başarırsınız. bana da bir motivasyon olur. diyetle ilgili yazmayı bırakmayın kaç haftada kaç kilo verdiniz falan. çok merak ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarım zayıf insanları biraz bıktırabilirim belki ama cuma günü görüşmem var dayanamadım dün tartıldım 1 kilo gitmiş bile :))

      Sil
  5. Kolay gelsin canım...Gitsin kilolar ,gelsin gülümseyen yüzler...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım benimm :) öpyüorum

      Sil
  6. Hadi bakalım Nesrincim, kolay gelsin. Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  7. Bu dertten fazlasiyla muzdarip biri olaraktan (biliyorsun):) yürekten basarilar diliyorum ve cok seviniyorum senin adina Nesrin'cim. Aman birakma, aynen devam. Insallah amacina ulasacaksin. Merakla bekliyorum devamini:)

    YanıtlaSil
  8. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca birde ufak bir çekilişim var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil