11 Haziran 2016 Cumartesi

Hastande Maceram

Selamlar ,
Formeo ekibi ile diyete başlıyorum ,buradaki diyetisyenlerle başladım ve kat kat geri aldım . Tek sorunum benim iş saatlerime ve yemek saatlerimin birbirine uymaması ona benim hayatıma göre değil de kendi listelerine göre uymamı istediler bende malesef uyum sağlayamadım ..
Kilo veremediğimde ceza yedim 3 gün üst üste sadece patates yediğimi biliyorum !!
yada sadece çorba içtiğimi ...
Sonuç olarak sıkı takip ettiğim Elvan Odabaşı Kanar'ın bütün kitaplarını okudum . Sonuncusuna da doğum günü hediyem oldu Elvan hanımın imzası ile ne kadar mutlu oldum size anlatamam ..Okuduğum kitapta en çok ilgimi çeken durum ise benim hayatıma göre adepte olmasıydı ..Bazen çikolata bile yiyeniliyorsun :)

Dün skype yoluyla yüz yüze görüştük uzaktan bir diet olacak , sevgili Şeyma hanım benim diyetisyenim o kadar sevecen sıcak kanlı bir bayanki size anlatamam ...
Kafamda bir çok soru işareti vardı bütün sorularıma cevapladı..
Kan tahlileri olan bir liste yolladı , dün gittim sağlık ocağına burada o testleri yapamayacağını söylediler , başka bir hastaneye gittim bir kaçını hastane de yapmıyorlarmış İzmir'e göndereceklermiş vs vs ..
Neden bu kadar test istiyorlar vs dünyanın sorusu ... Testlerin içinde şekerim olup olmadığını da baktıklarını fark ettim bunu hiç bir diyetisyenim yapmamıştı..
Doktor sen uzun bir süre chek up yaptırmana gerek yok bütün herşey burada çıkacak dedi :)
Oradan kanımı vermek için sıraya geçtiğimde yine neden bu kadar test yaptıracağımı sordular sonra bir baktık testlerin yarısını işaretlememişler .. tekrar git doktora listeyi düzelt !!Kanımı alan hemşire neden bu kadar kan alıyorlar diye yine sordu , diyet için dedim ya abla senin öyle bir kilon yokki diyo olmazmıııı yaahhu şişkoyum şişko :)
12 ye kadar aç bekledim ... Damarımı bulamadı , iki kişi tepemde damar bulmaya çalışıyorlar sonra 5 tüp kan aldılar ,alındıktan sonra iyi misiniz diye bir de sordular .. Okadar kötü mü gözüküyordum acaba :)

Sonuçlar bir kaç gün içine çıkacakmış hadi bakalım size gelişmelerden haber edeceğim
sevgiler


11 yorum:

  1. Canım benim ya ne kadar zorlamışlar.İnşallah tüm testler tertemiz çıkar sen de sağlıkla başlarsın diyete...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim valla biraz uğraştırdılar beni ama bakalım testler çıksın senin gibi güzel bir hatun olayım yahu :)

      Sil
  2. Haydi bakalım, zayıflamak güzel çekap da cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ya tam da öyle oldu , habire bir diyete giriyorum bu son diyetisyenimde bana 3 gün patates yedirenden geri 15 kilo aldım çok berbat ..:(

      Sil
  3. Darısı bana diyeyim Nesrin'cim. Ne güzel emzirme döneminde kilo vermiştim ama korumayınca gerisin geri aldım...
    Takipteyim seni :)
    Sevgiyle öpüyorummmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, ya sen çocuk doğurmuş birisin ya ben çocuk doğursam sanırım 100 kiloyu geçerim ..
      Ayrıntılardan size bahsederim öpüyorum canım

      Sil
  4. Bence hemşire haklıdır yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok teşekkür ederim , böyle devam ederse gidişatım pek iyi olmayacağını düşündüğüm için bir başvurdum bakalım nasıl olacak

      Sil
  5. Hadi bakalım, yormadan kendini yavaş yavaş. Stresten uzak dur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam canım :) teşekkür ederim

      Sil
  6. Ah hadi insallah canim, insallah verirsin su lanet olasi kilolari. Ben biktim usandim bu savasdan... cok iyi giderken, hastaneydi tatildi derken, bir bozuldu en son torparliyamiyorum bir türlü. Ama pes etmiyorum, yoluna girecek insallah yine. Sana basarilar diliyorum ve yürekten istiyorum basarmani. Cünkü cok cok iyi bilirim bu derdi.. Cok öptüm.

    YanıtlaSil