27 Haziran 2016 Pazartesi

Selamlar

Merhabalar
Güzel bir hafta diliyorum sevgili dostlarım , bir haftada bir kilo verdim ve gayet tok geçirdim zamanımı ...
Sevgilisi Şeyma Hanımda çok beğendi performansımı ama adımlarla ilgili hedefe ulaşmam gerektiğini söyledi . 10 000 adım hiç ulaşamadım :(  Artık akşamalrı yüzmeye karar verdim , 40 dk havuzda yüzeceğim ...

Yeni listem de var biliyor musunuz  BİTER GOFRET ! Ama iki gündür bende miğde yanması yaptı bugün diyetisyenime yazdım değiştirmesini istedim , yahu beni mi bulur bu miğde yanması :)


Bakalım gofret yerine ne yiyeceğim :)

Hadi bakalım sağlıcakla kalın ,

8 yorum:

  1. Bir kilo ha, çok iyi :) Sen anlattıkça göbeğim iyice gözüme çarpıyor. Ramazandan sonra başarabilirsem ben de yapacağım. Daha söylerken bile kendime inanmadım ama neyse :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım senin yapamayacağın şey yok , ben kendi başıma çok denedim ama yapamadım başımda biri beni yönetmeli onu anladım :)

      Sil
  2. bende ramazandan sonra yüzmeye başlıyacam... son 5 kilo ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım o zaman bize kolay gelsin :) sevgiler

      Sil
  3. Aslinda yiyecek oadar cok tatli var ki. Almanya'daki yakinlarin sana su benim Stevia Kristall'den mutlaka yollasinlar, müthis birsey Nesrincim. O bildigin , marketlerde, eczanelerde satilan Stevia'dan degil ayrica, cok baska ve tadi cok güzel. Ben o olmasa yapamazdim. Her tatliyi, her pastayi vs. yiyorum onunla.

    Internetten ismarlaniyor, istedigin zaman sor adresini vereyim.

    Ve basarini da kutluyorum, daha fazlasini da basaracaksin, aynen devam canim, bravo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok teşekkür ederim tavsiyen için , sanırım bunu bana anneannem bahsetmişti , neden olmasın bende tatlı yapmaya başladığımda onu kullanırım , tekrardan teşekkürler , öperim kocaman

      Sil
  4. Gofret çok severim :) Yani çikolataya bile tercih edebilirim.Şansızlık olmuş :( Umarım yerine güzel bişi gelmiştir Nesrincim.

    YanıtlaSil
  5. Onun yerine badem geldi canım :)

    YanıtlaSil